Jump to content
Buddha

Priser på køkken fra KVIK.....:o(

Recommended Posts

Vi var ude og kigge på nyt køkken i DK, da vi er igang med en total renovering af lejl.... Vi fik at vide vi skulle være dygtige såfremt vi brugte 80.000 på køkkenet....Baseret på de 13 kvm. Så fik vi et tilbud.....Godt nok kom der et indbygningsskab til soveværelset oveni, men 165.000.........................:( For et køkken....... Det kan jeg bare ikke få mig selv til at betale....Hvor meget jeg end vil, så vil pengene bare ikke op af lommen..... Er det ikke helt vildt for et køkken på 13 kvm eller er jeg lysår bagud med priserne på sådanne ting???? Tog lige et par screenshots af den tegning der er lavet..... Der er spots indbygget i hylden over vasken, samme front på opvaskemaskinen som på hele køkkenet og alt er i AEG energi klasse A og børstet stål... Vi skal ikke ha' flyttet inst. af betydning og prisen er uden montering med med fragt fra DK. Jeg må tilstå at jeg er rystet over prisen.....:(
Hmm.... Brian, jeg fatter ikke, hvordan det kan komme der op. Jeg har lige købt alle elementer hos KVIK på Amager for ca. 35.000 dkr. Hvidevarer købt andet steds. Nu skriver du ikke hvilket materiale I har valgt. Jeg valgte massiv eg også bordpladen er massiv eg. Jeg har næsten lige så mange elementer som i Bruksparken, så kan du jo selv tælle. Vel nogenlunde det samme som Jeres gamle køkken. En del af skabene er endda skåret til, hvilket jo fordyrer det lidt. Jeg fik det også leveret samlet (havde jo nok ikke haft køkken endnu, hvis en vis anden skulle ha´ samlet det=hr.Holmssteen:rolleyes:) Forøvrigt go´ indretning I får ift. det gamle. Det må være Rikke, der har stået for den :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

:) Nej det er faktisk mig......:scared: Men jeg kigger lige på det....Skal til DK imorgen, så det bliver lige den store rundtur med hylder, døre osv.....

Hmm.... Brian, jeg fatter ikke, hvordan det kan komme der op. Jeg har lige købt alle elementer hos KVIK på Amager for ca. 35.000 dkr. Hvidevarer købt andet steds. Nu skriver du ikke hvilket materiale I har valgt. Jeg valgte massiv eg også bordpladen er massiv eg. Jeg har næsten lige så mange elementer som i Bruksparken, så kan du jo selv tælle. Vel nogenlunde det samme som Jeres gamle køkken. En del af skabene er endda skåret til, hvilket jo fordyrer det lidt. Jeg fik det også leveret samlet (havde jo nok ikke haft køkken endnu, hvis en vis anden skulle ha´ samlet det=hr.Holmssteen:rolleyes:) Forøvrigt go´ indretning I får ift. det gamle. Det må være Rikke, der har stået for den :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ofte kan man få gode priser på hvidevarer hvis man køber det hele samlet. QUOTE] Hej Kasper, I teorien burde dette være sandt, ja - og det er det da også til tider. Men jeg mener ikke man blot skal sige ja tak og amen uden at forhøre sig. Da vi købte nyt køkken købte vi kogeplade, opvaskemaskine, quooker og emhætte gennem køkkenfirmaet, armaturer via nettet og ovn, amerikanerkøleskab og en vaskemaskine (til kælderen) hos Elgiganten. Sidstnævnte er faktisk rigtig gode til at matche priser (og jeg får ikke procenter ved at sige dette ;) ). -> Buddha: Et andet bud er at købe tingene hos Fleggaard http://www.fleggaard.dk/ og fragte dem hjem (eller hente tilbud og få et sted tættere på dig selv til at matche prisen ;) Smil, Winnie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har gået de sidste 2 dage og sat køkken op fra Kvik. Vi har betalt UDEN hvidvare 39.000 inkl at de har samlet alle skabe (kostede ca. 3K). Dertil kommer en ret smart hjørneskab til 5000. så vi kunne havde fået det for knap 32.000 uden skabet og samling. Prisen er inkl udskæring til halogen samt halogen sports. Køkkenet ligner rigtig meget Jeres, dog med en sektion mindre på hver side. Jeg var igennem ret mange sammenligninger for et par måneder siden netop på pris/kvalitet. Vedr. hvidevare. Så har vi købt vores i Punkt1. Kender en super fyr, som har givet en del % i rabat. Hvis I vil, så kan I kigge forbi Malmö centrum ( S:t Pauli Kyrkogata) i weekenden, og se køkkenet. Eller skriv en pm hvis jeg skal ringe til dig eller du vil have mit nummer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lagt gulv i stue og kontor, så jeg har ikke nået derud..... Vi var ude at kigge på et Ballingslöv køkken i forbindelse med en tur i Optimera... Så nu venter vi lige på en sammenligningspris. Skal ud til KVIK her senere på ugen...

Hvordan gik det så hos KVIK i Malmö?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Køb tingene hver for sig. Jeg har købt 2 køkkener hos KVIK og min søster har købt et, og på elementprisen synes jeg de er prissat fornuftigt normalt. Udfra mit kendskab til KVIK så burde de elementer der er indsat på tegning inkl. køkkenbord koste omkring 40.000 DKR afh. af bordplade mm. Jeg ville købe køkken og hårdehvidevarer hver for sig, der er sindsygt store rabatter og hente på HHV når man checker priser online istedet for listepriser. En helt anden ting, jeg har selv haft køkken hvor alle HHV har været i rustfrit stål og jeg synes man bruger meget tid på at fjerne fedtede fingre mm. og jeg kan klart anbefale at købe i aluminumsoverflade istedet (nogle producenter kalder det alu-look og er stålplader der er lakerede i alu-finish), det eneste man ikke kan få i dette er emhætte, dem har jeg kun set i rustfrit stål.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan det passe at der kan være store prisudsving på Ikea køkken mellem Dk og S ? Umiddelbart ser det ud til at være billigere i Dk ? Større konkurrence ? Fx denne koster i Se SEK 3990 http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/94609985 og i DK kun DKK 1669 http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/94609985 Noget jeg overser ? Også forskel på underskabe osv...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kan det passe at der kan være store prisudsving på Ikea køkken mellem Dk og S ? Umiddelbart ser det ud til at være billigere i Dk ? Større konkurrence ? Fx denne koster i Se SEK 3990 http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/94609985 og i DK kun DKK 1669 http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/94609985 Noget jeg overser ? Også forskel på underskabe osv...
Vi har samme oplevelse :-) Underligt det kan betale sig at tage til DK og købe Ikea husk at der lige nu er 5% på alt i Ikea danmark

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vi har samme oplevelse :-) Underligt det kan betale sig at tage til DK og købe Ikea husk at der lige nu er 5% på alt i Ikea danmark
Næsten alt - vis ikke alt - indenfor hårde hvidvare, køkkener, møbler m.m. er billigst i DK.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
En helt anden ting, jeg har selv haft køkken hvor alle HHV har været i rustfrit stål og jeg synes man bruger meget tid på at fjerne fedtede fingre mm. og jeg kan klart anbefale at købe i aluminumsoverflade istedet (nogle producenter kalder det alu-look og er stålplader der er lakerede i alu-finish), det eneste man ikke kan få i dette er emhætte, dem har jeg kun set i rustfrit stål.
Et lille trik til at holde rustfrie flader pæne, er at give dem et tyndt lag WD40. Så kan man ikke se fedtfingrene, de kan nemt holde sig flotte i 2-4 måneder. DAN

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mine forældre har lige købt her www.noblessa.se/ Køber man for over 50000 så ingår opsætning, og jeg mener også hårdehvide vare er med i prisen, og der er flere varianter at vælge imellem. Kan også se det køre noget med 20000 rabat lige nu, hvis man køber nyt køkken. Deres ser super godt ud, og er i god kvali :th2:
noblessa.se har jo også halvt pris på et køkken i juni. Jeg har selv købt køkken der sidste år - og jeg er meget tilfreds. Og de sætter køkkenet op. Det var polakker, hvor´a den ene snakker svensk, så det gik udemærket. Polakkerne er jeg også meget tilfredse med!! MKE

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
noblessa.se har jo også halvt pris på et køkken i juni. Jeg har selv købt køkken der sidste år - og jeg er meget tilfreds. Og de sætter køkkenet op. Det var polakker, hvor´a den ene snakker svensk, så det gik udemærket. Polakkerne er jeg også meget tilfredse med!!
Noblessa kører igen med halv pris på alle deres køkkener, inkl. hhv og montering. Jeg er selv i Phase One vedr. nyt køkken - så jeg suger info p.t.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest michaelbo

Jeg synes det lyder meget dyrt. Men du specificerer ikke hvilke materialer du har valgt. Kvik går ikke for at være topkvalitet så derfor lyder det umiddelbart dyrt. Ikea er kommet langt de sidste år så jeg ville ihvertfald kigge på det. Hvis du vil have kvalitet så kig på Unoform, kvaliteten er i top og holbarheden meget, meget lang. Et 20 år gammelt unoform køkken er stadigt et salgsargument for en ejendomsmægler. Desværre er det svært for en gør det selv at sætte op, pga. deres forkant og deres særlige hængsler (#:(##%:(( ) Jeg vil decideret anbefale dig at forhøre dig hos www.hanstholm.com . De er ikke billige, men heller ikke vanvittigt dyre og de syner ikke så fancy, til gengæld er deres kvalitet helt i top: Fremragende finering i møbelkvalitet, skabskorpus der er forstærket og med et tykkere lag melamin en konkurrenterne dertil laver de stort set hvad du måtte ønske. Vi har haft et Hanstholm to steder vi har boet anden gang ville vi bare ikke have andet, det vi har er vi super glade for - grebsfrit i kirsebær. Anyway held og lykke med projektet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites