jacobe 10 Anmeld indhold Skrevet February 13, 2008 En søgning på "Flyttefirma" giver forbavsende få hits, mængden af overflyttere på forummet taget i betragtning. Derfor vil jeg da gerne starte en tråd, hvor folk skal være mere end velkomne til at anbefale et godt og/eller billigt flyttefirma, de har brugt ifm. deres egen flytning fra DK til SE. Det er jo i høj grad relevant for mange af forrummets besøgende, men da vi selv er ved at forberede os, har jeg også en personlig interesse. Skriv hvor I flyttede fra og til; hvor stor en bil i havde brug for, og hvor mange flyttemænd; pris! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret February 13, 2008 Skriv hvor I flyttede fra og til; hvor stor en bil i havde brug for, og hvor mange flyttemænd; pris! Godt initiativ. Jeg kan varmt anbefale BECH+ABC Flytteforetning (http://www.abcflytteforretning.dk/). To flyttemænd pakkede, adskildte/samlede alt, behandlede alting pænt, arbejde hurtigt og var super flinke. De fyldte kun en lastbil på omtrent denne størrelse (http://tinypic.com/view.php?pic=dyogmb&s=3) hvor der kunne være indholdet af et sparsomt møbleret 400m2 hus, prisen var dog inkl. en afhænger hvis der havde været behov. Vi flyttede fra Belgien til Skurup. Prisen var ca. 35 000 kr. Jeg hjalp ikke selv til med at slæbe. Jeg indhentede to andre tilbud der begge var dyere. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 13, 2008 Jeg brugte http://www.jonas-co.dk/ Frederiksberg -> Malmö inkl. to super-effektive mand på vognen. Jeg ga´ 7000,- dkr. inkl. alt (moms, flyttekasser, pakkepapir) De kommer og giver personligt tilbud - så der er ikke nogle grimme overraskelser bagefter. Det var en fornøjelse bare at skulle pakke kasser, og derefter sætte folk i arbejde. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
olek 0 Anmeld indhold Besvaret February 13, 2008 3 x 34 Jeg flyttede fra Frederiksberg til Malmö tæt på centrum for tre et halvt år siden og der bestilte jeg en 3 x 34 som kun sku hente flytningen hvor alt stod klart ! Der blev kört på taxameter + brotakst, så da vi var fremme i Malmö og alt var läset af , löd regningen på dk. kr1500 . Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sune 10 Anmeld indhold Besvaret February 14, 2008 Jeg brugte http://www.jonas-co.dk/ Frederiksberg -> Malmö inkl. to super-effektive mand på vognen. Jeg ga´ 7000,- dkr. inkl. alt (moms, flyttekasser, pakkepapir) De kommer og giver personligt tilbud - så der er ikke nogle grimme overraskelser bagefter. Det var en fornøjelse bare at skulle pakke kasser, og derefter sætte folk i arbejde. Samme her, Frederiksberg->Malmö. Jeg var lidt i tvivl, idet jeg gerne bedømmer et firma ud fra deres hjemmeside. Og på trods af at siden er nydelig, er den halvtom (det var den også for ca. 2 år siden da vi brugte dem) og det er normalt ikke et godt tegn. Men jeg havde fået dem anbefalet af en bekendt, så jeg ringede og bad om et tilbud. Jonas selv kom ud og kikkede på hvad vi havde i vores 4 værelses med loftsrum og cykler/Nihola/et utal af trehjulere samt plastiktraktorer mv. Han gav os et tilbud på 8.000 kr. som vi sagde ja til. Ugen efter kom de med kasser/papir/bøjlekasser mv. På dagen kom de og slæbte hele skidtet ned fra 3. sal, kørte det til Malmö og stillede det ind i huset lige hvor vi gerne ville have det (stuen/1. sal). Senere kom de så og hentede de tomme kasser. Og ja, en stor fornøjelse kun selv at skulle pakke kasser og lade andre klare det hårde slid. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
M&M's 10 Anmeld indhold Besvaret February 14, 2008 Jeg brugte http://www.jonas-co.dk/ Frederiksberg -> Malmö inkl. to super-effektive mand på vognen. Jeg ga´ 7000,- dkr. inkl. alt (moms, flyttekasser, pakkepapir) De kommer og giver personligt tilbud - så der er ikke nogle grimme overraskelser bagefter. Det var en fornøjelse bare at skulle pakke kasser, og derefter sætte folk i arbejde. Vi brugte også Jonas & Co. til at flytte vores ting. :th2: Vi gav 10.000 og rørte ikke en finger selv. De kom 4 mand og tømte min kærestes 3-værelses lejlighed (85m2) i Kbh. NV. De 2 flyttemænd kørte så videre til et andet job - og de sidste 2 fulgte med ud på Amager og tømte mit opbevaringsrum hos Shurgard (9m2) + min 2-værelses lejlighed (48m2). Flyttekasserne de leverer har du desuden 3-4 ugers tid til at tømme, efter du er flyttet. Så ringer du bare bagefter og aftaler med dem hvornår de kan komme og afhente dem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret February 14, 2008 Jeg flyttede fra Frederiksberg til Malmö tæt på centrum for tre et halvt år siden og der bestilte jeg en 3 x 34 som kun sku hente flytningen hvor alt stod klart ! Der blev kört på taxameter + brotakst, så da vi var fremme i Malmö og alt var läset af , löd regningen på dk. kr1500 . Det lyder fuldstændig vildt... havde du kun en sofa eller hvad?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2008 Jeg bumper lige... der må være flere, der har brugt et flyttefirma ved deres flytning! Mht. "Jonas & Co" har vi selv lige sagt nej tak til deres tilbud på DKK 10.000. Vi bad om 2 mand, har 60-70 flyttekasser + det løse og skal kun flytte fra ét sted til et andet (Nordsjælland til Blentarp). De ekstra kilometer mente vi ikke kan retfærdiggøre en så høj pris. Flere anbefalinger?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerland 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2008 www.Nettoflytt.se De kommer her kl 14 i dag. 895,- sek pr. time for 3 mand inkl bil. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2008 Jeg flyttede fra Hvidovre til Skivarp. Jeg brugte DVD-flyttefirma (www.flytning.dk). De var ikke de billigste (hvilket de også selv fortalte), men de var høflige, flinke, omhyggelige og hurtige. Det var voksne erfarne flyttemænd, der vidste hvad de lavede. Og jeg har endnu ikke set at noget er gået i stykker eller på anden måde beskadiget. Flytningen tog fra 8 til ca. 16 samme dag, vi havde selv pakket alt i egne kasser og skilt alle møbler, som kunne skilles ad. Alt blev sat, hvor vi ønskede det, da vi kom frem. Lejlighed på 140 kvm, plus pulterrum, 4 sal hvidovre, samt depotrum hos shurgaard, ca. 150 kasser ialt, til hus i skivarp stueplan og 1. sal. 4 mand til at læsse (hvoraf en blev ved vognen hele tiden) og 3 med til skivarp og læsse af. Pris alt incl. 18.600 Dkr. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerborn 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2008 http://www.flyttetilbud.dk/ Jeg brugte den her side for at indhente flyttetilbud nu hvor jeg skal flytte til Jylland. Jeg valgte en flyttemand fra Løkken. Om det var godt eller skidt, det ved jeg på mandag / tirsdag, når jeg pakker ud. Godt 10.000 dkr. for to mænd, en mindre lastbil (max. 10 meter) inkl. moms og færge for en treværelses lejlighed. Generelt gav de københavnske selskaber 30% højere tilbud end de jyske. Det er muligt, at skånske selskaber kan give bedre tilbud end københavnske fra København til Skåne. Firmaet Acta i Malmø brugte jeg til en intern flytning i Helsingborg sidste år. (De tager ingenting for transporten til / fra Helsingborg). Der kom to flinke, glade og meget stærke gutter og flyttede min lejlighed (65 kvm.) til en tilsvarende på 4 timer til cirka 3200 svenske kroner. De kan anbefales. Jeg har tidligere været ude for flyttemænd, der har brokket sig over mine to antikke og tunge møbler, men de her flyttemænd var kun glade for at vise ''mullerne''. Træning på arbejdstid. Mange kbh-selskaber har 599 per time for bil med to mand, og så 250 - 300 kr. i timen per ekstra mand. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2008 http://www.flyttetilbud.dk/ Jeg brugte den her side for at indhente flyttetilbud nu hvor jeg skal flytte til Jylland.Det var vist den samme jeg brugte, da jeg skulle fra Frederiksberg til Malmö - og dér viste Jonas & Co. sig at være billigst (og i sidste ende fuldt ud tilfredsstillende) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2008 Jeg flytter til Malmø d. 1 april, men eftersom det er sparsomt hvad jeg skal have med af møbler og andre ting, regner jeg med at "leje et lig" (www.lejetlig.dk) og så selv agere flyttemand derfra. Det kan nok ikke fås billigere på den måde. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jazzy 10 Anmeld indhold Besvaret March 22, 2008 Vi er lige flyttet fra nabo til Bella centret til Bara i Svedala. Vi brugte Bøgeskov og har flyttet med dem 3 gange før. det tog 7 timer for 2 mand. Vi gav 9.600,- incl. 100 flyttekasser bragt ud og hentet igen i sverige. Vi flyttede fra en 4V med kælderrum på 5 sal til hus. Vi er 2 børn og 2 voksne. Ellers har jeg fået et tilbud fra Minitrans fra og til samme adresser på 8.400,- incl alt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim Andersen 10 Anmeld indhold Besvaret March 25, 2008 Transport Flytning fra Tåstrup til Oxie Med Per Andersen Transport A/S fra Kastrup De kom med 2 flyttemænd til et hus på 216 kvm kl. 07.00 fredag morgen og alt var læsset af i oxie samme dag kl. 17.00 ingen skader og ødelagte ting pris 14.000 + moms :D:th2: www.andersentransport.dk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret March 25, 2008 Gør-det-selv... ...regner jeg med at "leje et lig" (www.lejetlig.dk) og så selv agere flyttemand derfra. Det kan nok ikke fås billigere på den måde. Men med livet som indsats - http://programmer.tv2.dk/basta/article.php/id-9905201.html Hvad med dette tilbud Øresundsbilen - www.europcar.dk/dk/priseksempler/øresundsbilen.aspx Da vi flyttede fra Humlebæk til Malmö, klarede vi det selv (4 voksne). Jeg lejede en hel lørdag en 3-akslet "mother-fucker-truck" hos Europcar.dk (firmakort), hvilken vi pakkede (alt var timet, pakket og tilrettelagt inden flyttedagen) og selv kørte til Malmö. Det kostede alt i alt en brøkdel af de priser, der nævnes i denne tråd ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2008 Jeg flytter til Malmø d. 1 april' date=' men eftersom det er sparsomt hvad jeg skal have med af møbler og andre ting, regner jeg med at "leje et lig" ([url']www.lejetlig.dk) og så selv agere flyttemand derfra. Det kan nok ikke fås billigere på den måde. Nej, Lejetlig er billig, men jeg flytter altså aldrig nogensinde med dem igen... Bilen var et lig, det havde vi forventet, men vi nåede ikke mange kilometer hjemmefra inden vi måtte køre ind til siden og læsse af... Bilen kunne ikke klare vægten (til trods for at den var under max-vægten) da den var så slidt... Så det blev til en gang ekstra mellem Herning og Malmö... Flytning fra Tåstrup til Oxie Med Per Andersen Transport A/S fra Kastrup De kom med 2 flyttemænd til et hus på 216 kvm kl. 07.00 fredag morgen og alt var læsset af i oxie samme dag kl. 17.00 ingen skader og ødelagte ting pris 14.000 + moms :D:th2: www.andersentransport.dk Per Andersen Transport er super søde - og de går meget op i at tingene skal være gjort ordentligt og med et smil... (og så har de haft en lækker flyttemand, som ikke er der mere :D - aka min mand ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sune 10 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2008 Taxx - 1 indlæg - samme webadresse gentaget 3 gange - GIO, det her stinker af reklame..... uden betaling! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MRoderick 10 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2008 Taxx - 1 indlæg - samme webadresse gentaget 3 gange - GIO' date=' det her stinker af reklame..... uden betaling![/quote'] Ja, det kunne godt se sådan ud. Specielt når man tager i betragtning at vedkommende kun har lavet en post. Da jeg flyttede for knap 3 år siden var det med Holger Danske. Tætpakket 2'er på Nørrebro til Malmö, inkl. et par cykler. 2 dygtige flyttefolk kom præcist til den aftalte tid kl. 08.00, og gik ellers til den. Alt var læsset forsigtigt af i Malmö kl. 11.30 ... tror det kostede omkring 3.000 - 3.500,- i alt. Vi var faktisk så tidligt færdige med flytningen, at kæresten og jeg nåede at have pakket det meste ud inden aftensmad :-) En meget positiv oplevelse. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2008 Taxx - 1 indlæg - samme webadresse gentaget 3 gange - GIO' date=' det her stinker af reklame..... uden betaling![/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
woods 10 Anmeld indhold Besvaret May 30, 2010 Hej Jeg har også spekuleret i det med priser ifht flyttefirmaer. Jeg undersøgte mulighederne hos Holger Danske, men endte ud i et alternativ. Jeg besøgte http://www.dit-flyttefirma.dk/, som gav mig et rigtigt godt tilbud. Jeg havde nogle specielle ønsker, da jeg også skulle have flyttet et Yamaha Piano samt et billardbord. Det kunne de klare til overraskende få penge. Jeg kan ikke huske, hvad jeg præcist gav for min flytning, men det var ikke ret mange penge. De tager sig også af international transport og kan derfor sikkert også klare flytning til Sverige. For flere år siden havde jeg til gengæld en dårlig oplevelse med et andet flyttefirma. De hedder Alslev Flyttefirma så vidt jeg husker. Sløset arbejdsindstilling og ikke særlig forsigtig behandling af min ejendele. Alt i alt en skuffende affære. Heldigvis skete der ikke noget med mine ting. Jeg synes det er meget nemt at finde ud af i telefonen, om man har fat i de rette mennesker. Virker de engagerede eller ej? Har de lyst til at give dig et godt tilbud og hvor hurtigt vender de tilbage? /Morten Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret May 31, 2010 Hej Jeg har også spekuleret i det med priser ifht flyttefirmaer. Jeg undersøgte mulighederne hos Holger Danske, men endte ud i et alternativ. Jeg besøgte http://www.dit-flyttefirma.dk/, som gav mig et rigtigt godt tilbud. Jeg havde nogle specielle ønsker, da jeg også skulle have flyttet et Yamaha Piano samt et billardbord. Det kunne de klare til overraskende få penge. Jeg kan ikke huske, hvad jeg præcist gav for min flytning, men det var ikke ret mange penge. De tager sig også af international transport og kan derfor sikkert også klare flytning til Sverige. For flere år siden havde jeg til gengæld en dårlig oplevelse med et andet flyttefirma. De hedder Alslev Flyttefirma så vidt jeg husker. Sløset arbejdsindstilling og ikke særlig forsigtig behandling af min ejendele. Alt i alt en skuffende affære. Heldigvis skete der ikke noget med mine ting. Jeg synes det er meget nemt at finde ud af i telefonen, om man har fat i de rette mennesker. Virker de engagerede eller ej? Har de lyst til at give dig et godt tilbud og hvor hurtigt vender de tilbage? /Morten Hej Morten - kan du slet ikke huske bare i nærheden af hvad det kostede? Og hvor flyttede du fra og til? Er www.dit-flyttefirma.dk ikke dit eget domæne i øvrigt? Eller det er måske en anden Morten ham Morten Skov der står opført som indehaver af det hos dk-hostmaster? Få så bør du da som minmum tilbyde lidt sunddebat-rabat syntes jeg ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas Mortensen 10 Anmeld indhold Besvaret March 16, 2011 Kære alle sammen Nu er jeg så heldig jeg faktisk er ejer af Flyttefirma Sjælland og jeg tror faktisk det var mig der gav det tilbud fra "Mini Trans" vi var nemlig en del af Mini Trans dengang, nu vi så helt os selv og er blevet dygtigere til af holde vores udgifter endnu mere nede, det vil sige du kan få en endnu bedre pris, dog vil du altid have regning og forsikring med når du flytter med Flyttefirma Sjælland, så du vil nok altid kunne finde nogen "billigere" men hvis tingene skal være i orden, så har vi faktisk nogen rigtige skarpe priser :) Det er i hvert fald gratis og uforpligtende af indhente et på din flytning så det er et forsøg værd og vi har rigtig mange ture årligt til Sverige og Norge, så noget må vi gøre rigtigt :) Vi glæder os til af høre fra jer!! P.S. Husk af sig du fandt os på Sunddebat, så gør vi os ekstra umage :) Med Venlig Hilsen Thomas Mortensen Flyttefirma Sjælland Tlf: 50 99 99 99 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites