michael og carina 10 Anmeld indhold Skrevet February 13, 2008 Har fået et tilbud på isolering af mit loftet på 110 m2. Han skal have 13.750 kr for at lægge 300 mm løsuld. Nogen der kender nogen der kan gøre det billigere, eller er det et ok tilbud?? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret February 14, 2008 Det beror ju på lite. Är det "golv" däruppe, som ska tas bort och läggas på igen? Ska strøerna byggas upp 30 cm (nödvändigt om man ska ha "golv"), ingår materialet? Vad för isolering är det (lös, flexibats...). Om han bara ska upp och lägga ut lite bats, så är det dyrt, tycker jag. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael og carina 10 Anmeld indhold Besvaret February 14, 2008 Vi skal ikke have gulv deroppe, han sprøjter 30 cm løsuld ud, og det er det Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret February 14, 2008 Då tycker jag att det är dyrt. Ink. moms, förresten? Tänk på att många ger tilbud utan moms. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret March 24, 2009 Har fået et tilbud på isolering af mit loftet på 110 m2. Han skal have 13.750 kr for at lægge 300 mm løsuld. Nogen der kender nogen der kan gøre det billigere, eller er det et ok tilbud?? Hej hvad endte det egentlig med, går selv og vil gerne have lidt mere isolering på loftet! Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael og carina 10 Anmeld indhold Besvaret March 24, 2009 Vi tog tilbuddet og er super glade for det. Vi sparer ca 20-30 % på vores varmeregning nu Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret March 24, 2009 Vi tog tilbuddet og er super glade for det. Vi sparer ca 20-30 % på vores varmeregning nu og var det inkl moms? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret March 24, 2009 Vi tog tilbuddet og er super glade for det. Vi sparer ca 20-30 % på vores varmeregning nu Har vedkommende en hjemmeside eller noget? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret March 24, 2009 Vi tog tilbuddet og er super glade for det. Vi sparer ca 20-30 % på vores varmeregning nuFik I også samtidigt lavet en foregående undersøgelse af om jeres loft kunne tåle at få tillægsisolering? (altså ift. at loftet nu bliver endnu koldere og dermed større risiko for fugtproblemer). Dette er et stort problem, så det skal man tænke på inden man tillægsisolerer! Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret March 24, 2009 Fik I også samtidigt lavet en foregående undersøgelse af om jeres loft kunne tåle at få tillægsisolering? (altså ift. at loftet nu bliver endnu koldere og dermed større risiko for fugtproblemer). Dette er et stort problem' date=' så det skal man tænke på inden man tillægsisolerer![/quote'] Altså Sanne! jeg tror sku mini Rosso sover for meget:laugh: Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret March 24, 2009 Altså Sanne! jeg tror sku mini Rosso sover for meget:laugh:Well, tillægsisolér I bare derudaf, jo flere fugtskader jo mere arbejde har jeg i fremtiden:th2: (men "Valentino/Fernando" er da oppe på at kunne sove 4 timer i træk om aftenen:)) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret March 24, 2009 Well' date=' tillægsisolér I bare derudaf, jo flere fugtskader jo mere arbejde har jeg i fremtiden:th2: (men "Valentino/Fernando" er da oppe på at kunne sove 4 timer i træk om aftenen:))[/quote'] Men kan du så ikke komme og tjekke det da? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret March 24, 2009 Men kan du så ikke komme og tjekke det da?Det skal udregnes alt efter hvordan jeres tagkonstruktion er opbygget bl.a. Det er ikke så ligetil -men det undrer mig bare hvis firmaer bare kommer ud og tillægsisolerer uden videre, det kan trods alt få ret store konsekvenser... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret March 24, 2009 Det skal udregnes alt efter hvordan jeres tagkonstruktion er opbygget bl.a. Det er ikke så ligetil -men det undrer mig bare hvis firmaer bare kommer ud og tillægsisolerer uden videre' date=' det kan trods alt få ret store konsekvenser...[/quote'] ja men du er velkommen til at udregne alt det du vil, skal gerne tage mig af din søn så længe det varer:D Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael og carina 10 Anmeld indhold Besvaret March 25, 2009 Problemet var ikke så stort da der kun lå 30mm i forvejen, det var igennem icopal.se og var det var med koms Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret March 25, 2009 Problemet var ikke så stort da der kun lå 30mm i forvejen' date=' det var igennem icopal.se og var det var med koms[/quote'] 3cm ? det var ikke meget. Har kigget på hjemmesiden og kan ikke finde noget som helst om lösull? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites