Jump to content
CoolAIR

Politi på broen - mod Sverige - 12/2 kl. 15.30

Recommended Posts

Guest Mogens
Ham der plejer at køre golfen er nu en mand i sin gode alder.. du kan også se ham hyppigt i Station2 :-) ..
Jep - Henrik Schmeisser hedder han, men han holder også fri ind imellem ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jepp som folk har gætter er det en golf 4 v6 4motion. henrik som betjenten hedder har forøvrigt kun et øje. på trods af dette kører han stadig som mc-betjent og så er han livvagt. ud over det er han utrolig svær at tale sig fra en bøde hos:flov: btw så har malmø policen også en golf4 v6 4 motion den er dog temelig nem at kende den er sølvfarvet. strobeblinkene er monteret i front grillen og så har den en skov af antenner på taget. samtidig så er det de færeste der sidder i en bil i fuld politi uniform der ikke er betjente. så ved i det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg blev stoppet for nogle måneder siden af den vildeste politibil .. jeg diskuterede lidt med ham betjenten om hvor hurtigt jeg havde kört og kom til at sige at hans "sketne folkevognsbuss" slet ikke kunne köre så hurtigt som han påstod han havde kört for at indhente mig .. i det öjeblik blev tonen en helt anden og han gik fra sur til glad og fortällende om sin fine bil.. en ny sölvgrå VW Multivan med forhöjet tag han åbnede motorhjelmen og der under lå en VR6 Biturbo med 490 heste .. så jeg måtte indrömme at han måske godt kunne ha kört så hurtigt som han sagde (240kmt hans fart ikke min!!) endte med en böde for 2 nedslidte däk og uden sele .. men fik mängderabat .. "få 3 betal for 2" hvilket han sagde de gjorde med nästen alle der fik 3 böder .. derudover sad der i den bus 1 bilinspektör, 1 tolder, og 2 betjente så de kan knulle en på alle punkter hehe så pas på en grå bus med höjt tag

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har set den flinke mand idag mandag og et par gange i sidste uge køre over broen begge gange er det lykkes ham at stoppe to de gange jeg har set ham har været omkring kl 14.30 mod danmark, han køre som de fleste ved i en Mørke blå golf UJ 32 host host(372) det er en VOLKSWAGEN GOLF 2,8 V6 4MOTION fra 2001 og ja manden hedder Henrik

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Godt for ham - Lige i øjeblikket nyder jeg min golf i sort - folk har det med at trække ind når jeg kommer trillende. Gad vide om de er bange for det er ham Henrik ? hehe De gasser dog som regl op igen, når de ser bilen er på svenske plader hehe.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har set den flinke mand idag mandag og et par gange i sidste uge køre over broen begge gange er det lykkes ham at stoppe to de gange jeg har set ham har været omkring kl 14.30 mod danmark' date=' han køre som de fleste ved i en Mørke blå golf UJ 32 host host(372) det er en VOLKSWAGEN GOLF 2,8 V6 4MOTION fra 2001 og ja manden hedder Henrik[/quote'] Han er vist på banen igen i aften kl. 20:50. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Phew

Jeg har set den flinke mand idag mandag og et par gange i sidste uge køre over broen begge gange er det lykkes ham at stoppe to de gange jeg har set ham har været omkring kl 14.30 mod danmark' date=' han køre som de fleste ved i en Mørke blå golf UJ 32 host host(372) det er en VOLKSWAGEN GOLF 2,8 V6 4MOTION fra 2001 og ja manden hedder Henrik[/quote'] I formiddags var det så min tur til at støde på Henrik Schmeisser. :D Jeg havde ikke fokus på ham, da jeg i høj fart overhalede ham (han lå tæt sammen med to andre biler i højre bane). 7-8 sekunder efter jeg havde overhalet de tre biler (med Henrik i midten), begyndte den bagerste af dem at trække ud for også at overhale - men hynhurtigt sprang den mørkeblå Golf også ud i venstre bane med pedalen i bund, så jeg lugtede hurtigt lunten og slap speederen, så nålen faldt til 90 km/t (det var lige inden tunnellen). Da han kom lidt tættere på, kunne jeg i mit bakspejl ane noget skrevet på frontgrillen, så jeg tænkte straks (V6 eller VR6) og var nu endnu mere sikker på, at jeg havde fået Schmeisser på slæb. :) Da han kom helt tæt på, kunne jeg genkende den spejlvendte nummerplade i mit bakspejl, og jeg ventede egentligt bare på, at han ville aktivere sine blå blink nede i tunnellen. Imidlertid skete det aldrig og ude forbi Field's tog han afkørslen, og jeg slap med skrækken. :p Jeg kan kun forestille mig, at han simpelthen ikke nåede at lave en tilstrækkelig måling på mig, fordi jeg spottede ham så hurtigt. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg sidder også "konstant" og tjekker bakspejlet og dem jeg kører forbi - hvis jeg racer afsted. De skal satme ikke røre mit kørekort :-P
Lørdag eftermiddag var "store fangstdag" i tunnelen. Politiet havde radarkontrol i begge rør (retninger), men jeg tog det tilfældigvis lugnt - den dag :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
I formiddags var det så min tur til at støde på Henrik Schmeisser. :D ... Jeg kan kun forestille mig' date=' at han simpelthen ikke nåede at lave en tilstrækkelig måling på mig, fordi jeg spottede ham så hurtigt. :)[/quote'] Uhhh en gyser , godt du fangede den :th2: Var det på 'vores sædvanlige' mødetidspunkt? Jeg har set så mange radarkontroller på det sidste på begge sider af broen (bl.a. ystadvägen og amagerstrandvej), samt læst om den danske skolestarts indsats, men på broen .. suk, der har man jo nydt at strække lidt ud :surprise:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja i øjeblikket skal man bestemt holde sig fra frisk kørsel - skolestarten, der sætter politet alt ind - dog plejer det at være koncentreret i de område, hvor der er skole, fritidshjem og den slags. Godt man har ferie en uges tid endnu hehe.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites