Jump to content
CoolAIR

Politi på broen - mod Sverige - 12/2 kl. 15.30

Recommended Posts

Du kørte over broen i morges i en Alfa af ældre årgang lige omkring kl 0815??? Den er sku i pæn stand.....Rart at se den ikke er rustet væk...:D

Ja han kører ikke kun på broen' date=' jeg har også set ham/den i vejarbejdet på motorring 3, han havde stoppet 2 biler på 1 gang igår :)[/quote']

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Øhh, selv om tidspunket ikke er helt galt tror jeg var der ca kl 8 05 så vil jeg dog mene at min 156 fra 2004 ikke er en ældre alfa ;) og rust er der bestemt ikke noget af... det er jeg alergisk overfor og derfor er den self. extra rustbeskyttet og bliver plejet til UG:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Du lignede bare ham der kørte i en lidt ældre Alfa...... :)

Øhh, selv om tidspunket ikke er helt galt tror jeg var der ca kl 8 05 så vil jeg dog mene at min 156 fra 2004 ikke er en ældre alfa ;) og rust er der bestemt ikke noget af... det er jeg alergisk overfor og derfor er den self. extra rustbeskyttet og bliver plejet til UG:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Dansk nummerplade, Golf IV, mørkeblå, jeg tror nummerplade OJ 3x 3xx, min kæreste siger UU nummerplade? I dag mellem kl.16 og 17...stoppede hvid A4 mod DK, bagefter stoppede en svensk kassevogn mod SE.... Hold godt øje med den ;)
Han havde - cirka kl. 9.15 her til morgen - stoppet en Audi cirka 700 meter efter tunnelroeret (retning mod DK). UJ 32 xxx (det lykkedes mig ikke at huske de sidste tre). En kollega haevder, det er en R32 Mk4, men det synes jeg ikke rigtigt, at det lignede.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Han havde - cirka kl. 9.15 her til morgen - stoppet en Audi cirka 700 meter efter tunnelroeret (retning mod DK). UJ 32 xxx (det lykkedes mig ikke at huske de sidste tre). En kollega haevder' date=' det er en R32 Mk4, men det synes jeg ikke rigtigt, at det lignede.[/quote'] Ja, det var lidt sjovt at følge skyldsfølelsen hos enkelte som kom op fra tunnelrøret. Jeg kørte bag ved en som IKKE kørte for stærkt, da man kunne se de blå blink - men om ikke at der skulle bremses ned til omkring 90 - igen :confused: Det er åbenbart svært at huske hvornår man køre for stærkt, og ikke... det sidder åbenbart i rygraden at når man ser de blå blink, så er det fordi at man selv også køre forstærkt :confused:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det var den samme Golf som sædvanligt. Så den også godt' date=' samt offeret der var blevet hevet ind.[/quote'] Vi var vist en hel del der krydsede broen på det tidspunkt. Han holdt der igen 8.29

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

uha - tog turen over 8.00 ca. - så godt han ikke var på min side da :D En af de få dage hvor man virkelig er sen på den, fordi ens naboer vælger at spære ens bil inde - det ville sætte kronen på en skod mandag, at blive nappet for fart hehe - men hvad, man kan heldigvis betale sig fra det jo :-) Tror ikke det er en r32 - men kunne godt være en v6 4motion eller måske en v5 ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
uha - tog turen over 8.00 ca. - så godt han ikke var på min side da :D En af de få dage hvor man virkelig er sen på den, fordi ens naboer vælger at spære ens bil inde - det ville sætte kronen på en skod mandag, at blive nappet for fart hehe - men hvad, man kan heldigvis betale sig fra det jo :-) Tror ikke det er en r32 - men kunne godt være en v6 4motion eller måske en v5 ?
mener bestemt også det er den v6 4 motion, det ligner og lyder som sådan en :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis det er mod danmark om morgenen er en mørk galf, på danske plader vel rimelig let at spotte, det er sku ikke mange biler med DK reg der kører der om morgenen. Golfen er ikke en R32 med mindre de er begyndt at lave dem uden et udstødningsrør i hver side på galf 4 og 2 i midten på galf 5. Må lige advare om den Sorte Hyundai Sonata 3,3 V6 de har fået sig, jeg har ikke set den på broen endnu men både på M3 og amagermotorvejen, den har forcromede rørhaler (1 i hver side) og så kan man kende den på de små stroboscob lys i bagruden og i kølergitteret hvis man lige kigger lidt efter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Hvis det er mod danmark om morgenen er en mørk galf, på danske plader vel rimelig let at spotte
Nej, den er ekstrem anonym inkl. føreren af den ! (ligner en drengerøv fra Christiania). Forleden morgen kom en hvid MB CLS høvlende forbi mig lige før tunnelen - hans fart var angiveligt ikke under 150 km/t. På den anden side af røret holdt CLS'en på P-pladsen med den mørke Golf med et blåt intermistisk blink på taget lige bagved. Den unge "drengerøv" var ved at notere CLS'en...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Nej, den er ekstrem anonym inkl. føreren af den ! (ligner en drengerøv fra Christiania). Forleden morgen kom en hvid MB CLS høvlende forbi mig lige før tunnelen - hans fart var angiveligt ikke under 150 km/t. På den anden side af røret holdt CLS'en på P-pladsen med den mørke Golf med et blåt intermistisk blink på taget lige bagved. Den unge "drengerøv" var ved at notere CLS'en...
Ham der plejer at køre golfen er nu en mand i sin gode alder.. du kan også se ham hyppigt i Station2 :-) ..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites