Jump to content
CoolAIR

Politi på broen - mod Sverige - 12/2 kl. 15.30

Recommended Posts

Guest jxhab
En civil politibil' date=' mørkeblå golf, set på broen cirka 15.30. Han stoppede blandt andet en Volvo V50 lige før betalingsanlægget.[/quote'] hehe det er sikkert ham der også var i fjernsynet i Station2 - de kører et par gange på broen, jeg undrer mig over hvorfor de ikke tager turen om morgnen eller om eftermiddagen, der må være mere "gang i den" end på disse tidspunkter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
...jeg undrer mig over hvorfor de ikke tager turen om morgnen eller om eftermiddagen' date=' der må være mere "gang i den" end på disse tidspunkter.[/quote'] Hvad kalder du så 15:30? :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab

altså med mindre folk arbejder 5min fra broen, så tror jeg der er mere peaktid mellem 16:00 og 17:00 og om morgnen .. men det kan selvfølgelig mig der tager fejl..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg så ham også, det var samme gut, som var i Station 2. Han havde stoppet én lige efter tunnelen og 1 minut senere kom han blæsende forbi mig i jagt på en Volvo V70. Volvo'en var blevet stoppet lige før betalingsanlægget!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
altså med mindre folk arbejder 5min fra broen' date=' så tror jeg der er mere peaktid mellem 16:00 og 17:00 [b']og om morgnen ..
Hvis det er eftermiddag mellem kl 16 og 17, hvornår er det så morgen? Mellem 7 og 8, eller? :tongue2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
altså med mindre folk arbejder 5min fra broen' date=' så tror jeg der er mere peaktid mellem 16:00 og 17:00 og om morgnen .. men det kan selvfølgelig mig der tager fejl..[/quote'] hehe. Arbejder vel nærmest under 5 min fra broen og havde fri kl 1145 idag :cool: Men kan godt følge dig i tidspunkterne :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Bare gør som faolk altid gør....Ligge ude i venstre spor med 110km/t uden at overhale..... Så kan han lære det........................:lol:

Så næste gang i ser en golf i bakspejlet så overhal en anden bil med 111 km/t' date=' så kan han ikke komme forbi :fight:[/quote']

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens

Overhalinger

Bare gør som folk altid gør....Ligge ude i venstre spor med 110km/t uden at overhale.....
Ja, politiet slår sjældent ned på dén forseelse - de vil hellere dele bøder ud til dem, der overhaler indenom. Lidt efter devisen: "Det er bedre at helbrede end at forebygge" :rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

I myldretiden????? Det er jo sindssygt!!!! Godt nok er det vigtigt at fange forbrydere, men skal man ikke liiiiiiiige vurdere forbrydelsens størrelse og mængden af indsats, inden man sætter liv og lemmer på spil????

Den nåede jeg ikke at se. Han overhalede mig med 200+ :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens

Jow jow...

I myldretiden????? Det er jo sindssygt!!!! Godt nok er det vigtigt at fange forbrydere, men skal man ikke liiiiiiiige vurdere forbrydelsens størrelse og mængden af indsats, inden man sætter liv og lemmer på spil????
Husk på at det er farligt at køre stærkt - derfor er det vigtigt at få stoppet forbryderen med det samme. Lidt efter samme devise: "Jeg er ved at køre tør for brændstof - jeg må derfor øge farten dramatisk for huttigt at finde en tankstation" :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nummerplade?
Dansk nummerplade, Golf IV, mørkeblå, jeg tror nummerplade OJ 3x 3xx, min kæreste siger UU nummerplade? I dag mellem kl.16 og 17...stoppede hvid A4 mod DK, bagefter stoppede en svensk kassevogn mod SE.... Hold godt øje med den ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så kan de fandme lære det de fartbøller!!!:love2: De skulle tvinges til 14 dage i en Starlet................:D

Dansk nummerplade, Golf IV, mørkeblå, jeg tror nummerplade OJ 3x 3xx, min kæreste siger UU nummerplade? I dag mellem kl.16 og 17...stoppede hvid A4 mod DK, bagefter stoppede en svensk kassevogn mod SE.... Hold godt øje med den ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites