Jump to content
Paul

Hvilken mobiltelefon/smartphone kan bruges til internetbanken?

Recommended Posts

Har på det sidste interesseret mig en del for mobiltelefoner og smartphones der er HSDPA-kompatible, dvs. som kan gå på 3G mobilt bredbånd. For tiden er jeg varm på Nokia N95 8GB, der dækker mit behov ganske godt når det kommer til internetadgang og mobilitet. Det eneste umiddelbare problem jeg endnu ikke har fundet en løsning på er, hvordan og om jeg kan benytte JAVA når jeg ønsker at logge på internetbanken via mobilen. Såvidt jeg forstår det så kan man endnu ikke, er det sandt? Findes der nogle andre mobiltelefoner/smartphones som kan?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Har på det sidste interesseret mig en del for mobiltelefoner og smartphones der er HSDPA-kompatible, dvs. som kan gå på 3G mobilt bredbånd. For tiden er jeg varm på Nokia N95 8GB, der dækker mit behov ganske godt når det kommer til internetadgang og mobilitet. Det eneste umiddelbare problem jeg endnu ikke har fundet en løsning på er, hvordan og om jeg kan benytte JAVA når jeg ønsker at logge på internetbanken via mobilen. Såvidt jeg forstår det så kan man endnu ikke, er det sandt? Findes der nogle andre mobiltelefoner/smartphones som kan?
Jeg kan tjekke om min kan når jeg kommer hjem... har dog ikke opdateret softwaren på min, så det kan være det ligger i en disse updates hvis det ikke virker...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Håber det opfattes ikke som reklame - har ikke noget med dem at gøre - men Danske Bank (i Danmark) har en såkaldt "mobilbank", som skulle virke med 99% af telefonerne på markedet: http://www.danskebank.dk/Link/DanskeMobilbankForside Må indrømme at jeg ikke har prøvet det endnu, selvom jeg er tilmeldt tjenesten - men har det stadigvæk interesse for dig så sig til, kan teste på nogle forskellige dimser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites