Jump to content
sof

Hvor mange er vi??

Recommended Posts

Hov det kune være jeg skulle skrive noget også!!! :new: Jeg hedder Sofie(22) og bor sammen med min kæreste Lars(32) i nærheden af Oxie Centrum!! Sammen har vi en dejlig dreng, Liam, fra den 13 Januar!! Vi flyttede her over i juli 07...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg hedder Jennifer (24), og bor her sammen med min kæreste Kenneth (27). Vi bor også et stenkast fra centrum, på Keramikvägen. Vi har boet her siden Juli 2007. :) Og så lige et lille opråb. Jeg er flyttet hele vejen fra Odense, og derfor er de fleste gamle venner desværre faldet fra. Så hvis der skulle være nogen, som ligesom jeg, savner nogen at tage en kop kaffe/et glas rødvin med eller lign., i ny og næ, ja så er I meget velkomne til at skrive! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

vi har boet her siden april 06. jeg (camilla) 25, manden (ørn) 29, og svigersøster (loa) 27. har 2 børn på fhv 15 md og 3 md. svigerfar og svigermor er lige flyttet i lejlighed overfor. og ja vi er da friske på en kop øl.. (hehe) eller kop the en dag.. de fleste er også røget i svinget her.. vi kom fra birkerød, og der er da godt nok heller ikke mange der gider tage turen...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej jeg er helt ny herinde. Er helt klart med på en kop kaffe, hvis nogen har lyst! Jeg hedder Anja (33) og min mand Aameur (30). Vi har lige fået en lille datter Sanna den 14.12.2007. Vi bor på Keramikvägen og har boet i Oxie siden feb 2007.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej alle Min kæreste Jakob (23) og jeg (23) flyttede til Oxie 1.maj 2007. Vi har Oxie centrum som "baghave", bor på Stengodvägen Kunne være godt med nogle bekendtskaber der gjorde at man havde nogle at snakke med i sverige også. De fleste "gamle" venner mødes man med i DK. Nogle der ved om der er andre aktiviteter end fodbold i Oxie? Evt. step eller noget mere kvindeligt?? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites