sof 10 Anmeld indhold Skrevet February 9, 2008 Hvor mange er vi her inde fra Oxie?? Gerne med navn og alder og lokation!??? Det kunne da være meget sjovt lige og se :th2: Sofie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sof 10 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2008 Hov det kune være jeg skulle skrive noget også!!! Jeg hedder Sofie(22) og bor sammen med min kæreste Lars(32) i nærheden af Oxie Centrum!! Sammen har vi en dejlig dreng, Liam, fra den 13 Januar!! Vi flyttede her over i juli 07... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
KHEN28 10 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2008 Jeg hedder Karina (snart 30 år) og bor her sammen med min kæreste Søren (30 år). Vi bor et stenkast fra Oxie Centrum og har boet her siden april 2007. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
peter_k 10 Anmeld indhold Besvaret February 10, 2008 Hej, Jeg hedder Peter (31) og bor sammen med min kæreste Henriette(29), vi bor på Lergodsvägen så det er også et stenkast fra centrum. Vi har boet her siden d. 14. September. MVH, Peter Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim Andersen 10 Anmeld indhold Besvaret February 10, 2008 Hej med jer. Jeg hedder Kim (46) og bor sammen med min kone Karina (37), vi bor på Rapsåkersvägen 36. Vi har boet her siden 1-6.2007 Vi har 2 hunde og 2 drenge på 14 og 20 år Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nagi 10 Anmeld indhold Besvaret February 10, 2008 Hello Jeg hedder Kamran (30) og bor sammen med kæresten Ditte (31) Flamtegelvägen 65 Har boet her siden 03.07.2006 Vi har 2 hunde Muska (8) og Misha (5) det er mor og datter (Rottweiler) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Anansie 10 Anmeld indhold Besvaret February 10, 2008 Jeg hedder Jennifer (24), og bor her sammen med min kæreste Kenneth (27). Vi bor også et stenkast fra centrum, på Keramikvägen. Vi har boet her siden Juli 2007. :) Og så lige et lille opråb. Jeg er flyttet hele vejen fra Odense, og derfor er de fleste gamle venner desværre faldet fra. Så hvis der skulle være nogen, som ligesom jeg, savner nogen at tage en kop kaffe/et glas rødvin med eller lign., i ny og næ, ja så er I meget velkomne til at skrive! :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
millis 10 Anmeld indhold Besvaret February 11, 2008 vi har boet her siden april 06. jeg (camilla) 25, manden (ørn) 29, og svigersøster (loa) 27. har 2 børn på fhv 15 md og 3 md. svigerfar og svigermor er lige flyttet i lejlighed overfor. og ja vi er da friske på en kop øl.. (hehe) eller kop the en dag.. de fleste er også røget i svinget her.. vi kom fra birkerød, og der er da godt nok heller ikke mange der gider tage turen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Claus54 10 Anmeld indhold Besvaret February 11, 2008 Claus (32) og min kone Laila (33) bor på Fajansvagen 54 og vi har boet her siden 4.Juni 2007. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lisa-marie 10 Anmeld indhold Besvaret February 11, 2008 Jeg hedder Lisa (29) og min mand Emil (31) og vores lille søn Mikkel på 2,5 måneder. Vi bor på Lergodsvägen.:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Maria 10 Anmeld indhold Besvaret February 12, 2008 Maria (27) og Johan (27), Har boet på Fajansvägen siden november 2004 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
julle 10 Anmeld indhold Besvaret February 12, 2008 hej vi flytted her ovre i juni 07. kim er 27 og jeg er 23 og vi har en lille datter på 3 måneder. vi kender heller ikke så mange her ovre:new: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
julle 10 Anmeld indhold Besvaret February 12, 2008 hej vi flytted her ovre i juni 07. kim er 27 og jeg er 23 og vi har en lille datter på 3 måneder. vi kender heller ikke så mange her ovre:new: vi bor på stengodsvägen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sof 10 Anmeld indhold Besvaret February 14, 2008 Vi bor også på Fajansvägen!!! :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
rodschou 10 Anmeld indhold Besvaret February 14, 2008 Steffen 27, jeg 23 vores datter Jasmin Lih-Lih næsten 1 år vi bor på Stengodsvägen Michele Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jabbekot 10 Anmeld indhold Besvaret February 14, 2008 Jeg hedder Jakob (33 år) og min kone Natascha (31 år).. Vi flyttede herover i Nov. 2007 og bor på Flamtegelvägen.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nagi 10 Anmeld indhold Besvaret February 15, 2008 Hvilken nr på Flamtegelvägen ? Vi bor i nr 65 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
3xA 10 Anmeld indhold Besvaret February 18, 2008 Hej jeg er helt ny herinde. Er helt klart med på en kop kaffe, hvis nogen har lyst! Jeg hedder Anja (33) og min mand Aameur (30). Vi har lige fået en lille datter Sanna den 14.12.2007. Vi bor på Keramikvägen og har boet i Oxie siden feb 2007. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
aks 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2008 Hej alle Min kæreste Jakob (23) og jeg (23) flyttede til Oxie 1.maj 2007. Vi har Oxie centrum som "baghave", bor på Stengodvägen Kunne være godt med nogle bekendtskaber der gjorde at man havde nogle at snakke med i sverige også. De fleste "gamle" venner mødes man med i DK. Nogle der ved om der er andre aktiviteter end fodbold i Oxie? Evt. step eller noget mere kvindeligt?? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mottley 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2008 Rasmus (29) og Dorthe (snart 30:rolleye:) flyttede til Stenåkersvägen i april 2007. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
julle 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2008 hej det ser ud som om vi er mange der sgr nye bekentskaber her ovre. tag med til påske frokorts:new: det skal jo lige planlægges:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites