Jump to content
lovebuine

Plusgirot udbetalingskort

Recommended Posts

har fået sådan et, men det er på 4187kr og hvis det overstiger 2000kr kan man ikke få det udbetalt i en forretning, så mit spørgsmål er, her i 2008, er jeg så nødsaget til at nå en bank inden kl 15 en hverdag??? er jo ret dårligt pengene ik går direkte ind på ens konto, når det er penge tilbage fra EL

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
...så mit spørgsmål er' date=' her i 2008, er jeg så nødsaget til at nå en bank inden kl 15 en hverdag???[/quote'] Ja, desværre så fungerer den slags ikke nær så smidigt som i Danmark. :o

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogle banker har åbent enkelte dage til kl. 18. Hvis man betaler sine regninger via autogiro så kan modtageren godt returnere penge til ens konto. Det har jeg fx. prøvet med Vägverket, da jeg avställede min bil i efteråret, så kom de penge, jeg skulle have tilbage i vejskat direkte ind på min konto.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det har jo hele tiden været planen, at Svensk Kassaservice skulle lukkes, lige siden konceptet blev indført, har det jo været en afviklingsvirksomhed, hvor servicen blev stadig dårligere, gebyrerne stadig højere, og kassedamerne med stadig mere sure miner - de af os, som har boet herovre længe nok kan jo godt huske de glade dage, før der var noget, som hed Svensk Kassaservice, så fred være med det, jeg tror næppe det vil blive savnet (desuden overtager Nordea en række af kontorerne)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nogle banker har åbent enkelte dage til kl. 18. Hvis man betaler sine regninger via autogiro så kan modtageren godt returnere penge til ens konto. Det har jeg fx. prøvet med Vägverket, da jeg avställede min bil i efteråret, så kom de penge, jeg skulle have tilbage i vejskat direkte ind på min konto.
det vil jeg lige prøve er lidt nemmere eller måske få en aftale med min bank de bare kommer i postkassen, tak for svarerne alle sammen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jeg skrev en mail til min bank og han sagde hvis jeg sendte den med posten til ham' date=' så ville han sætte den ind, så det var ret nemt.[/quote'] På din eller hans konto :o Jeg mener, at bankerne og Kassaservice tager et RET fedt gebyr for at indløse udbetalingen. Sådan nogen udbetalingsavier har vist en gyldighedstid på to måneder. Jeg har benyttet mig af fremgangsmåden at ringe til den, der har udstedt udbetalingen, og bedt dem sætte pengene ind direkte på min konto. "Hagen" er at man må vente på at de to måneder er gået og papiret i min hånd ikke er gyldigt længere. Men på den måde er jeg fri for at betale indsættelsesgebyr.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites