lovebuine 10 Anmeld indhold Skrevet February 9, 2008 har fået sådan et, men det er på 4187kr og hvis det overstiger 2000kr kan man ikke få det udbetalt i en forretning, så mit spørgsmål er, her i 2008, er jeg så nødsaget til at nå en bank inden kl 15 en hverdag??? er jo ret dårligt pengene ik går direkte ind på ens konto, når det er penge tilbage fra EL Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2008 ...så mit spørgsmål er' date=' her i 2008, er jeg så nødsaget til at nå en bank inden kl 15 en hverdag???[/quote'] Ja, desværre så fungerer den slags ikke nær så smidigt som i Danmark. :o Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2008 Nogle banker har åbent enkelte dage til kl. 18. Hvis man betaler sine regninger via autogiro så kan modtageren godt returnere penge til ens konto. Det har jeg fx. prøvet med Vägverket, da jeg avställede min bil i efteråret, så kom de penge, jeg skulle have tilbage i vejskat direkte ind på min konto. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Annems 10 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2008 Ring og snak med din bank. jeg har en aftale om at jeg skriver under på dem og smider dem i bankens postkasse, så bliver de sat ind på min konto. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thsk 11 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2008 Har ikke Swedbank et kontor ved stortorget som har begyndt at have Lördagsåbent? Så kan du jo löse den ind der. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2008 Svensk Kassaservice kan hælpe dig. http://www.svenskkassaservice.se/ En del af dem har også åbent om lørdagen. ...og så fandt jeg lige ud af at SK rent faktisk lukker virksomheden i 2008 "Svensk Kassaservice upphör med sin verksamhet. Stängningen av kassakontor påbörjas vid halvårsskiftet 2008. " Der kan man bare se. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Skaanebo 10 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2008 Ja, det har jo hele tiden været planen, at Svensk Kassaservice skulle lukkes, lige siden konceptet blev indført, har det jo været en afviklingsvirksomhed, hvor servicen blev stadig dårligere, gebyrerne stadig højere, og kassedamerne med stadig mere sure miner - de af os, som har boet herovre længe nok kan jo godt huske de glade dage, før der var noget, som hed Svensk Kassaservice, så fred være med det, jeg tror næppe det vil blive savnet (desuden overtager Nordea en række af kontorerne) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lovebuine 10 Anmeld indhold Besvaret February 10, 2008 Nogle banker har åbent enkelte dage til kl. 18. Hvis man betaler sine regninger via autogiro så kan modtageren godt returnere penge til ens konto. Det har jeg fx. prøvet med Vägverket, da jeg avställede min bil i efteråret, så kom de penge, jeg skulle have tilbage i vejskat direkte ind på min konto. det vil jeg lige prøve er lidt nemmere eller måske få en aftale med min bank de bare kommer i postkassen, tak for svarerne alle sammen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lovebuine 10 Anmeld indhold Besvaret February 11, 2008 jeg skrev en mail til min bank og han sagde hvis jeg sendte den med posten til ham, så ville han sætte den ind, så det var ret nemt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ATECH2 10 Anmeld indhold Besvaret February 11, 2008 Sender også altid vores udbetalingskort til banken, påført kontonummeret som de skal ind på, så går det per automatik. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerborn 10 Anmeld indhold Besvaret February 11, 2008 jeg skrev en mail til min bank og han sagde hvis jeg sendte den med posten til ham' date=' så ville han sætte den ind, så det var ret nemt.[/quote'] På din eller hans konto :o Jeg mener, at bankerne og Kassaservice tager et RET fedt gebyr for at indløse udbetalingen. Sådan nogen udbetalingsavier har vist en gyldighedstid på to måneder. Jeg har benyttet mig af fremgangsmåden at ringe til den, der har udstedt udbetalingen, og bedt dem sætte pengene ind direkte på min konto. "Hagen" er at man må vente på at de to måneder er gået og papiret i min hånd ikke er gyldigt længere. Men på den måde er jeg fri for at betale indsættelsesgebyr. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret February 11, 2008 Jeg mener, at bankerne og Kassaservice tager et RET fedt gebyr for at indløse udbetalingen. Min bank (Swedbank) tager ikke gebyr for at sætte en plusgirot udbetalingskort ind på min konto. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites