Jump to content
nagi

Poker i Oxie?

Recommended Posts

Jeg så lige at der nogen som havde arrangeret i poker aften her på sitet. Tænkte på om der var nogen som var friske på en gang poker her i Oxie. Jeg kan næsten altid i ulige uger i weekenden og kan ligge hus til. ps. Har poker bord og masser chips :laugh: Hilsen Kamran

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

oh hvorfor er det så lige at kvinder ikke har adgang???!!!! jeg ville smadre jer for vildt.. hehe ææælsker at spille poker.. og det gør manden også.... så en anden gang når kvinder må komme med i jeres "hemlige" klub vil jeg!!!..... sku!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

manden meddeler at han gerne vil være med... hvornår er der senest frist/afbuds dag.... vi mener ikke vi skal noget den dag... sådan lige uden at kigge i kalenderen... og nu er det vel småbeløb i spiller om (spørger den bekymrende kone om.. hehe) så snupper jeg ungerne med en tur til jylland istedet for at gå i byen... i kan jo ikke multi tærske med poker og børnepasning... millis og ørn

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige så snart jeg finde en lejlighed nede i malmø området, så er jeg helt sikkert klar til noget poker - men blir nok først i august. Så har i også tid til at spare op, inden jeg kommer og ripper jer for alle jeres spareskillinger *gnæk*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites