nagi 10 Anmeld indhold Skrevet February 9, 2008 Jeg så lige at der nogen som havde arrangeret i poker aften her på sitet. Tænkte på om der var nogen som var friske på en gang poker her i Oxie. Jeg kan næsten altid i ulige uger i weekenden og kan ligge hus til. ps. Har poker bord og masser chips Hilsen Kamran Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jan 10 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2008 Jeg vil helt klart være med, hvis det altså er ok at man (endnu) er amatør. (ups nu ved I hvem der ska slagtes). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sof 10 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2008 Jeg springer over... Kan OVERHOVED ikke finde ud af det, og er rigtig dårlig til det med Pokerfjæs :o Sofie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Claus54 10 Anmeld indhold Besvaret February 11, 2008 Hej Kamran. Lyder som en rigtig go ide, jeg er med, hvis kalenderen tillader det.:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nagi 10 Anmeld indhold Besvaret February 11, 2008 Havde så regnet med at du var frisk claus :) Så mangler vi kun 3 mere :) Kvinder ingen adgang :P Dato så kunne man sige fredag den 29 Februar eller Lørdag den 1 marts. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
millis 10 Anmeld indhold Besvaret February 11, 2008 oh hvorfor er det så lige at kvinder ikke har adgang???!!!! jeg ville smadre jer for vildt.. hehe ææælsker at spille poker.. og det gør manden også.... så en anden gang når kvinder må komme med i jeres "hemlige" klub vil jeg!!!..... sku!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
millis 10 Anmeld indhold Besvaret February 11, 2008 ps: smadre som i = bankerot... som i = fallit.. som i = gå fra hus og hjem= som i= bye bye... GET IT!!?? hehe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nagi 10 Anmeld indhold Besvaret February 13, 2008 Jamen poker = herre aften sådan er det :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
millis 10 Anmeld indhold Besvaret February 13, 2008 ja ja.... så ha i bare jeres mandehørmer aften for jer selv... så stjæler vi kvinder dankortet og fiser på stilletter i byen.. for jeres regning... ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Claus54 10 Anmeld indhold Besvaret February 17, 2008 Hej Kamran. Selvfølgelig er jeg med, og datoerne passer også fint. Måske lidt lang tid at afsætte, til en enkelt pokeraften, men hva faen. Glæder mig.:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nagi 10 Anmeld indhold Besvaret February 18, 2008 Lige nu er vi 4 som er klar, så mangler 2 spillere mere :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
millis 10 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2008 manden meddeler at han gerne vil være med... hvornår er der senest frist/afbuds dag.... vi mener ikke vi skal noget den dag... sådan lige uden at kigge i kalenderen... og nu er det vel småbeløb i spiller om (spørger den bekymrende kone om.. hehe) så snupper jeg ungerne med en tur til jylland istedet for at gå i byen... i kan jo ikke multi tærske med poker og børnepasning... millis og ørn Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nagi 10 Anmeld indhold Besvaret February 22, 2008 Det lyder alltiders camilla. Ja det bliver små beløb, altså regner med at vi spiller noget turnerings poker med en 50 i puljen. Vi mangler stadigvæk 2 deltager. Så folkens kom frisk. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nagi 10 Anmeld indhold Besvaret June 19, 2008 Poker Vi er nogen gutter som spiller poker imorgen fredag d. 20/6 kl 19 Hvis der er nogen som er friske imorgen er i meget velkommen. Vi spiller Texas Hold'em. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret June 19, 2008 Hvor manger er tilmeldt PT? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nagi 10 Anmeld indhold Besvaret June 19, 2008 PT er i 4 stks. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret June 19, 2008 Lige så snart jeg finde en lejlighed nede i malmø området, så er jeg helt sikkert klar til noget poker - men blir nok først i august. Så har i også tid til at spare op, inden jeg kommer og ripper jer for alle jeres spareskillinger *gnæk* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites