göte_børge 0 Anmeld indhold Skrevet February 8, 2008 Köer på mod sverige hör jeg på radion... Nogen som ved mere? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bozzen 10 Anmeld indhold Besvaret February 8, 2008 En lastbil som har havererat lige efter tunnelen. Intet alvorligt. Men det tar nok nogen tid. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret February 8, 2008 Godt de har sænket prisen på lastbiler, med alle de ulykker de laver.. og ingen info på www.bron.dk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
göte_børge 0 Anmeld indhold Besvaret February 8, 2008 Måske lidt overdrevet reaktion? ----------------------------------- Ploga bort alla störningar Nu får ni fan skärpa er, era djävla amatörer. Ni gör ju för in i helvete inte annat än att krockar och tappar brinnande material och punkterar och stör och är allmänt pundiga. Om ni inte fattar hur man på ett kontrollerat sätt kör på den väldigt raka och okomplicerade vägbanan över bron då kan ni fan låta bli. Öresundsbron: Köp en snöplog och putta alla som får stopp över kanten. Enkelt, billigt, snabbt och effektivt. Problem löst. Nu tillbaks till viktigare saker --------------------------------- http://andrasidansundet.blogg.se/1202484330_djvla_amatrer.html Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CoolAIR 10 Anmeld indhold Besvaret February 8, 2008 Nu igen?! Det var da unglaublich... :( Så mange uheld sker der sgu da ikke uden for broen! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mulde 10 Anmeld indhold Besvaret February 8, 2008 :confused:Var det den lastbil, som stod i nødsporet kl. ca. 15.30 - katastrofeblink, en chauffør i orange vest, som tilsyneladende ventede på hjælp? Da vi kørte over var farten sat ned til 70, som altid hvis der forefindes noget større end en måge i nødsporet, men der var ingen problemer - men vi var selvfølgelig også tidlig på den. Jeg havde da ikke forestillet mig, at den ville give problemer... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Wonko the Sane 10 Anmeld indhold Besvaret February 8, 2008 Samme her, no problem.. Det eneste ukurante var at chaufføren havde brugt en rød arbejdsjakke af ubestemmelig herkomst som advarselstrekant.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mulde 10 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2008 Samme her' date=' no problem.. Det eneste ukurante var at chaufføren havde brugt en rød arbejdsjakke af ubestemmelig herkomst som advarselstrekant..[/quote'] Nå, du så det også - jeg troede, at jeg havde set forkert. Men den var da næsten trekantet.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites