Jump to content
Liverpool CHL 5X

Hvilken Internet Og Tv Kanler

Recommended Posts

Så vidt jeg husker, er der lidt forskellige pakker alt efter hvor man bor i Annestad. Men "standart pakken" i Sadelmakarebyn var fra starten af, canal digital fra foreningens side. Grundpakken ca. 16 kanaler. Internet skal man selv stå for, og der er frit valg. Bitcom har en rigtig stabil linie, men synes de er for dyre og produktet er ikke så godt. Bla ingen webmail.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Var en af de første der i sin tid flyttede ind i Annestad, og den gang havde jeg ikke andet valg end CanalDigital til TV og Bitcom til inet. Til gengæld fungerede begge upåklageligt. De 16 tv kanaler var jeg stort set ligeglad med, vigtigst af alt var/er at jeg kan få Canal+ så jeg kan se PL bold, og det gik fint via CanalDigital med en Canal+ tillægspakke. Mht inet, så er Bitcom virkelig stabilt, men også lidt peberet. I starten var max hastigheden 4 Mbit og det kostede 349 sek/mnd. Senere blev det opgraderet til 8 Mbit for samme pris. Men jeg kan se via deres hjemmeside, at det siden jeg er flyttet derfra nu er blevet endnu bedre :thumbup: Jeg klarede mig dog helt fint med 4/8 Mbit, da jeg ikke interesserer mig for at sidde og downloade alt muligt døgnet rundt. Så kan på det niveau godt anbefale både CanalDigital og Bitcom :th2: Men Telia kan nu også levere bredbånd og tv, men hos det skodselskab bliver du nød til at få et tåbeligt fastnet telefon abonnement for at få bredbånd ind i stuen, det behøver du ikke hos andre selskaber der leverer bredbånd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Var en af de første der i sin tid flyttede ind i Annestad, og den gang havde jeg ikke andet valg end CanalDigital til TV og Bitcom til inet. Til gengæld fungerede begge upåklageligt. De 16 tv kanaler var jeg stort set ligeglad med, vigtigst af alt var/er at jeg kan få Canal+ så jeg kan se PL bold, og det gik fint via CanalDigital med en Canal+ tillægspakke. Mht inet, så er Bitcom virkelig stabilt, men også lidt peberet. I starten var max hastigheden 4 Mbit og det kostede 349 sek/mnd. Senere blev det opgraderet til 8 Mbit for samme pris. Men jeg kan se via deres hjemmeside, at det siden jeg er flyttet derfra nu er blevet endnu bedre :thumbup: Jeg klarede mig dog helt fint med 4/8 Mbit, da jeg ikke interesserer mig for at sidde og downloade alt muligt døgnet rundt. Så kan på det niveau godt anbefale både CanalDigital og Bitcom :th2: Men Telia kan nu også levere bredbånd og tv, men hos det skodselskab bliver du nød til at få et tåbeligt fastnet telefon abonnement for at få bredbånd ind i stuen, det behøver du ikke hos andre selskaber der leverer bredbånd.
Ok jeg er også int. i PL kampe for det meste. og gode film. Men med hensyn til internet så kan man også sige man betaler vel for kavalitet hvis det lidt dyre end andre. Men nu hvor jeg ved det frit valg på dette vil jeg se mig lidt omkring og LIVERPOOL 4 EVER

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Undgå Bitcom (Seth's Bredband)' date=' som er det der vælter ud af væggen pr. default i Sadelmakarebyn. Der er for mange nedbrud - jeg fejlmelder ca. en gang i måneden.[/quote'] Det er nu altså ikke min oplevelse. Tror kun jeg har oplevet et par nedbrud og har trods alt boet her siden 2005. Som tidligere skrevet, oplever jeg dem meget stabile. Også derfor jeg ikke har skiftet til noget der er billigere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det er nu altså ikke min oplevelse. Tror kun jeg har oplevet et par nedbrud og har trods alt boet her siden 2005. Som tidligere skrevet' date=' oplever jeg dem meget stabile. Også derfor jeg ikke har skiftet til noget der er billigere.[/quote'] Okey ja nu prøver jeg dem bare også må vi se der er jo 0 i bindning´s tid

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det er nu altså ikke min oplevelse. Tror kun jeg har oplevet et par nedbrud og har trods alt boet her siden 2005. Som tidligere skrevet' date=' oplever jeg dem meget stabile. Også derfor jeg ikke har skiftet til noget der er billigere.[/quote'] Jeg ville spørge om jeg skal have canal digital pakke ???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det er nu altså ikke min oplevelse. Tror kun jeg har oplevet et par nedbrud og har trods alt boet her siden 2005. Som tidligere skrevet' date=' oplever jeg dem meget stabile. Også derfor jeg ikke har skiftet til noget der er billigere.[/quote']Har også kun oplevet 3 nedbrud i min tid i Annestad, og der af var de to pga kablet blev gravet over ifm at Annestad konstant udbygges. Så inet og tv røg to formiddage, men jeg overlevede. Kan slet ikke genkende at der skal være fejl med Bitcom hver måned, og jeg boede der i 2½ år.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

well, jeg har altså haft 3 nedbrud de seneste godt 3 måneder af mindst en times varighed. Den ene gang kostede en hjemmearbejdsdag og anden gang røg TV også (sikkert ikke Bitcoms fejl, men alligevel). Jeg ringer konsekvent fejlmelding HVER gang der er gnu i systemet, og det ikke kan redes på en modem-genstart. /Junkeren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
well' date=' jeg har altså haft 3 nedbrud de seneste godt 3 måneder af mindst en times varighed.[/quote'] Hmm, det kan jo også være at du bruger nettet meget mere end jeg gjorde, og derfor har jeg haft større succes med at styre uden om diverse nedbrud ;) Men der bor jo en del fra debatten i området, så lidt flere må jo evt komme med deres input omkring Bitcom, hvis vi skal finde frem til en fornuftig konklusion hehe :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites