Jump to content
arskog

Søges: tom varebil fra Kbh. til Sverige

Recommended Posts

Da jeg lige har fået et klaver forærende, vil jeg høre, om der skulle være en tom varebil, som skal til Sverige i løbet af den næste uge. Jeg betaler gerne en del af benzin/broafgiften for at få fragtet klaveret herover. Jeg bor i Skurup.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Da jeg lige har fået et klaver forærende, vil jeg høre, om der skulle være en tom varebil, som skal til Sverige i løbet af den næste uge. Jeg betaler gerne en del af benzin/broafgiften for at få fragtet klaveret herover. Jeg bor i Skurup.
Jeg håber det lykkedes for dig at finde et lift til din nye ven, for med de lave priser der er på et brugt klaver idag kan det ikke betale sig at få det fragtet til ret mange penge

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil gerne hjælpe, hvis jeg kan (og hvis det er en hjælp, læs nedenstående). - Jeg er arbejdsramt døgnet rundt (groft sagt) hele næste uge, undtagen mandag. Der kan jeg efter normal arb.tid (ca. 17 i Kbh. +/- ?, alt efter hvor). - Jeg har IKKE en varebil, kun en pickup med lad. Som vejrudsigten ser ud nu bliver det ikke regn, men det kan jo ændre sig! Jeg har skralde-dimser at spænde det fast med (men ikke plastic mod regn). - Høj pickup (4WD) = løft omkring hoftehøjde, og det bliver ikke mig da min ryg ikke er for god. Dvs. ind- og udbæring - ind/ud af bil og på plads - skal der være andre til. Jeg kører kun bilen. - Hvis jeg skal rundt i Kbh. i helvedes-timen (til forskel fra "næsten lige på motorvej" fra job), og derefter fra Skurup til Trelleborg (home, sweet home) er min pris 300 DKK. Ekstra timer brugt på hjemtur (på min eneste "halv-fridag") + ekstra diesel (ekstra km. + vindmodstand/vægt). Prisen på betingelse af at der ikke er nogen ventetid på evt. "bærerer" i nogen af enderne. - Hvis der er tjald, kokain, eller fem illegale flygtninge i klaveret, bliver denne skrivelse brugt som dokumentation for at jeg ikke har noget at gøre med det, so you're on your own.. :D Du kan skrive PM ved evt. interesse. Jeg er også på 2 x 12 timers job i weekenden, så jeg er kun på nettet hhv. lør- og søndag aften. Skriv tlf.nr., så jeg kan kontakte dig fra arb. Mvh. Peter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites