Jump to content
Nulla

Fri hash

Recommended Posts

AArrggg hvor er lige jeres humor henne............. hsahirf har fødselsdag i dag, stav hans navn bagfra !!!! Og nej har ALDRIG røget hash, hvis du gerne vil vide det :fight:
Ja, Nulla, jeg synes nu, den er lidt langt ude.:rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

1000 tak alle :love2: er også blevet fejret over al forventning på det ny job (startede i fredags): fødselsdagssang af ca. 50 mennesker til personalemøde - tro på jeg blev rød i hovedet LOL:flov:, gave og kage+paradisis i afdelingen senere, for så at slutte af med at komme od til min bil og finde en 5 cm lang skrue i det ene dæk - gået skråt ind, så det ikke kunne lappes=2 nye dæk á 1250,- :mad: crappy happy birhtday :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
...gået skråt ind' date=' så det ikke kunne lappes=2 nye dæk á 1250,- :mad: crappy happy birhtday :rolleyes:[/quote'] Skruen var måske så lang den gik helt over til dækket på modsatte side? :rolleyes: Men tillykke med føsdawn :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

tak igen

Skruen var måske så lang den gik helt over til dækket på modsatte side? :rolleyes:
:laugh: nej, men den var gået skævt igennem og lavet en flænge på 1-1½ cm istedet for bare et hul, han ville gerne lappe det men mente ikke det ville holde og da jeg ikke kan sige mig fri for lejlighedsvis at passere, hvad skal vi sige diplomatisk, 140km/t LOL, ville det sku være et skidt sted at spare?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites