EBL 11 Anmeld indhold Besvaret February 7, 2008 OT-alert! Hej by-fælle Er selv født og opvokset i Ringsted - men stak af (til Roskilde) ca. 1996 - og derefter gik det som beskrevet i mit tidligere indlæg her i tråden. Ohøj der :) :th2: Godt at vide at jeg ikke den eneste midtsjællandske bonderøv herinde ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret February 7, 2008 2635 Ishøj Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret February 7, 2008 Allerede nu kan vi vel konkludere, at udvandrerne kommer lidt fra forskellige steder, men at der ikke overraskende er en vis overvægt fra Djævleøen. Hvad Lorteøen angår, synes jeg ikke, at man kan konstatere nogen overrepræsentation, så indtil videre holder Skallstorps tese ikke. Som barnefødt på Fyn bliver jeg ikke overrasket over, at ingen hidtil er udvandret fra Fyn til Malmö. Va sku en fynbo dog derovra? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sømmet 10 Anmeld indhold Besvaret February 7, 2008 München (Engang tilbage i 1998 - Støvring, syd for Aalborg) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pam 10 Anmeld indhold Besvaret February 7, 2008 Bornholm..... Bornhom...... Bornholm Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret February 7, 2008 Ama'r! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ATECH2 10 Anmeld indhold Besvaret February 8, 2008 Ja Toft, jeg har også læst samtlige indlæg i tråden :D Kommer fra 2680 Solrød Strand (syd for københavn... - "Whiskey-bæltet" afdeling syd...) Tommy PS: FYNBOER - de lider vel bare af broskræk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret February 10, 2008 Jeg er overrasket Jeg er overrasket. Jeg troede for det förste at der ville väre mange flere fra Amager, og mine venner troede at det var syd fra Kbh. Og det forholder sig faktisk helt anderledes. Og ingen fra Dragör Börnechecks damen sagde ellers at de havde MASSER der var flyttet til Sverige (Og ALLE de andre kunne godt få underskrevet deres E 4 dit og dat på 4 dage) Men de höver jo ikke at väre herinde. Nå, men det blev så uafgjort, ikke overmange fra Amager og ikke mange fra syd for Köbenhavn. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret February 10, 2008 Og ingen fra Dragör jeg er skam vokset op i Dragør ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kira 10 Anmeld indhold Besvaret February 10, 2008 9550 Mariager Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret February 10, 2008 Jeg er overrasket. Jeg troede for det förste at der ville väre mange flere fra Amager, og mine venner troede at det var syd fra Kbh. Og det forholder sig faktisk helt anderledes. Og ingen fra Dragör Börnechecks damen sagde ellers at de havde MASSER der var flyttet til Sverige (Og ALLE de andre kunne godt få underskrevet deres E 4 dit og dat på 4 dage) Men de höver jo ikke at väre herinde. Nå, men det blev så uafgjort, ikke overmange fra Amager og ikke mange fra syd for Köbenhavn. Nu skal man jo ikke basere sig alt for meget på en undersøgelse hvor under 100 personer har svaret ud af måske 10 000 danskere i Skaane. Desuden er stikprøven måske ikke den bedste.... det er jo ikke alle danske tilflyttere i Skaane der sidder og besvare spørgsmål på Sunddebaten, og jeg er iøvrigt ikke sikker på at de af os der gør, udgør en repræsentativ stikprøve. Jeg er 100 % sikker på at dem der skriver herinde er OVER gennemsnittet af danskere i Sverige hvad angår engagement, intelligens, oplysthed, udseende, fede biler o.s.v. hvilket jo forklarer hvorfor her ikke er så mange fra Amager, men langt flere fra Sjælland ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Anansie 10 Anmeld indhold Besvaret February 10, 2008 Allerede nu kan vi vel konkludere, at udvandrerne kommer lidt fra forskellige steder, men at der ikke overraskende er en vis overvægt fra Djævleøen. Hvad Lorteøen angår, synes jeg ikke, at man kan konstatere nogen overrepræsentation, så indtil videre holder Skallstorps tese ikke. Som barnefødt på Fyn bliver jeg ikke overrasket over, at ingen hidtil er udvandret fra Fyn til Malmö. Va sku en fynbo dog derovra? :) Det er jeg.. Er flyttet fra Odense.. :) Dog kom kæresten fra Ølstykke! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hpn 10 Anmeld indhold Besvaret February 10, 2008 Allerede nu kan vi vel konkludere, at udvandrerne kommer lidt fra forskellige steder, men at der ikke overraskende er en vis overvægt fra Djævleøen. Hvad Lorteøen angår, synes jeg ikke, at man kan konstatere nogen overrepræsentation, så indtil videre holder Skallstorps tese ikke. Som barnefødt på Fyn bliver jeg ikke overrasket over, at ingen hidtil er udvandret fra Fyn til Malmö. Va sku en fynbo dog derovra? :) ja, jeg er da fra Fyn ;) og flyttede direkte herover. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret February 10, 2008 2670 greve :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret February 10, 2008 Dejligt Dejligt, å er jeg ikke alene :D jeg er skam vokset op i Dragør ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mc.Kinnell 10 Anmeld indhold Besvaret February 10, 2008 1½ stk fra 6893 Hemmet /8000 Århus C / 8305 Samsø / 2600 GloStrup (Når man nu ikke har nogle eksotiske steder at skive på ) 1½ stk fra 2600 Glostrup Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mc.Kinnell 10 Anmeld indhold Besvaret February 10, 2008 Bornholm..... Bornhom...... Bornholm WaUw ... Det var sg et langt spring ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mette 0 Anmeld indhold Besvaret February 10, 2008 Så kan jeg da også melde mig under fanerne over folk som kommer fra Dragør Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ccdj 0 Anmeld indhold Besvaret February 10, 2008 Ama'r ---> Langeland---> Houston TX---> Brønshøj---> Malmö----> Skivarp :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret February 10, 2008 Så har hun måske ret Så har hun måske ret, den sure kommune dame. Vi er måske "masser" fra Dragör herovre. Forelöbig 3, det havde jeg ikke regnet med Så kan jeg da også melde mig under fanerne over folk som kommer fra Dragør Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sisse 10 Anmeld indhold Besvaret February 10, 2008 . Ringsted... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 10, 2008 Ringsted...*gg*...endnu én der flygtede dérfra :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ole 0 Anmeld indhold Besvaret February 11, 2008 2300 København S Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
millis 10 Anmeld indhold Besvaret February 11, 2008 3460 birkerød Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret February 11, 2008 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites