Jump to content
skallstorp

Hvor flyttede i fra ?

Recommended Posts

OT-alert! Hej by-fælle Er selv født og opvokset i Ringsted - men stak af (til Roskilde) ca. 1996 - og derefter gik det som beskrevet i mit tidligere indlæg her i tråden.
Ohøj der :) :th2: Godt at vide at jeg ikke den eneste midtsjællandske bonderøv herinde ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Allerede nu kan vi vel konkludere, at udvandrerne kommer lidt fra forskellige steder, men at der ikke overraskende er en vis overvægt fra Djævleøen. Hvad Lorteøen angår, synes jeg ikke, at man kan konstatere nogen overrepræsentation, så indtil videre holder Skallstorps tese ikke. Som barnefødt på Fyn bliver jeg ikke overrasket over, at ingen hidtil er udvandret fra Fyn til Malmö. Va sku en fynbo dog derovra? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er overrasket Jeg er overrasket. Jeg troede for det förste at der ville väre mange flere fra Amager, og mine venner troede at det var syd fra Kbh. Og det forholder sig faktisk helt anderledes. Og ingen fra Dragör :confused: Börnechecks damen sagde ellers at de havde MASSER der var flyttet til Sverige (Og ALLE de andre kunne godt få underskrevet deres E 4 dit og dat på 4 dage) Men de höver jo ikke at väre herinde. Nå, men det blev så uafgjort, ikke overmange fra Amager og ikke mange fra syd for Köbenhavn.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg er overrasket. Jeg troede for det förste at der ville väre mange flere fra Amager, og mine venner troede at det var syd fra Kbh. Og det forholder sig faktisk helt anderledes. Og ingen fra Dragör :confused: Börnechecks damen sagde ellers at de havde MASSER der var flyttet til Sverige (Og ALLE de andre kunne godt få underskrevet deres E 4 dit og dat på 4 dage) Men de höver jo ikke at väre herinde. Nå, men det blev så uafgjort, ikke overmange fra Amager og ikke mange fra syd for Köbenhavn.
Nu skal man jo ikke basere sig alt for meget på en undersøgelse hvor under 100 personer har svaret ud af måske 10 000 danskere i Skaane. Desuden er stikprøven måske ikke den bedste.... det er jo ikke alle danske tilflyttere i Skaane der sidder og besvare spørgsmål på Sunddebaten, og jeg er iøvrigt ikke sikker på at de af os der gør, udgør en repræsentativ stikprøve. Jeg er 100 % sikker på at dem der skriver herinde er OVER gennemsnittet af danskere i Sverige hvad angår engagement, intelligens, oplysthed, udseende, fede biler o.s.v. hvilket jo forklarer hvorfor her ikke er så mange fra Amager, men langt flere fra Sjælland ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Allerede nu kan vi vel konkludere, at udvandrerne kommer lidt fra forskellige steder, men at der ikke overraskende er en vis overvægt fra Djævleøen. Hvad Lorteøen angår, synes jeg ikke, at man kan konstatere nogen overrepræsentation, så indtil videre holder Skallstorps tese ikke. Som barnefødt på Fyn bliver jeg ikke overrasket over, at ingen hidtil er udvandret fra Fyn til Malmö. Va sku en fynbo dog derovra? :)
Det er jeg.. Er flyttet fra Odense.. :) Dog kom kæresten fra Ølstykke! :rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ja, jeg er da fra Fyn ;) og flyttede direkte herover.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites