skallstorp 11 Anmeld indhold Skrevet February 6, 2008 Flere jeg kender har spurgt hvor folk har boet för de flyttede til Sverige. Folk har den opfattelse at de fleste kommer fra syd for Köbenhavn. Jeg tror mere at der er rigtig mange fra Amager. Det syntes jeg ofte at folk skriver i forskellige indläg (Amager, der formoder jeg at det er Sundby ?) Så spörgsmålet er : Hvor boede i för Sverige ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2008 Flere jeg kender har spurgt hvor folk har boet för de flyttede til Sverige. Folk har den opfattelse at de fleste kommer fra syd for Köbenhavn. Jeg tror mere at der er rigtig mange fra Amager. Det syntes jeg ofte at folk skriver i forskellige indläg (Amager, der formoder jeg at det er Sundby ?) Så spörgsmålet er : Hvor boede i för Sverige ? Herning :D Byen hvor trådene knyttes... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2008 Sorø her.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
fisker 0 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2008 Helsingør kom jeg fra Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2008 ......flyttede fra 2400 NV...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ansyos 10 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2008 roskilde.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
andersen 0 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2008 Bagsværd... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael og carina 10 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2008 2100 Østerbro... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2008 Østerbro..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2008 4200 Slagelse Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2008 København City... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
KThorup 10 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2008 6600 Vejen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2008 Frederiksværk, Nordsjælland. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
polar 10 Anmeld indhold Besvaret February 7, 2008 Pattaya, Thailand Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
torben 0 Anmeld indhold Besvaret February 7, 2008 4540 Fårevejle. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Annems 10 Anmeld indhold Besvaret February 7, 2008 3670 Veksø Sjælland Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Zidane 10 Anmeld indhold Besvaret February 7, 2008 6760 2 fra Jylland indtil videre :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
newport 10 Anmeld indhold Besvaret February 7, 2008 1 gang Holte 2 gang Los Angeles Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret February 7, 2008 Hvorfra? Whiskybæltet :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 7, 2008 Første gang = Roskilde Anden gang = Frederiksberg Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
rasmusrene 10 Anmeld indhold Besvaret February 7, 2008 1900 Frederiksberg Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
anton 0 Anmeld indhold Besvaret February 7, 2008 2850 Nærum Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Junkeren 10 Anmeld indhold Besvaret February 7, 2008 8000 C Helt til Sverige, som vennerne sagde derhjemme.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
benjaminsmor 10 Anmeld indhold Besvaret February 7, 2008 Wow troede som Skallstorp at der ville være mange fra amager. Nå men min mand og jeg er fra amager (kastrup+sundby). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret February 7, 2008 2620 Albertslund Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites