cbpwr 10 Anmeld indhold Skrevet February 6, 2008 Hej. Hvor er det bedst/billigst DK eller Sverige. Nogle der kan anbefale et værksted? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
P.Hartmann 10 Anmeld indhold Besvaret February 7, 2008 Hej. Hvor er det bedst/billigst DK eller Sverige. Nogle der kan anbefale et værksted? Måske Flensburg.!!!! Har selv været dernede og kender flere der lige har nappet turen på 2-3 timer..Men der har det været hos audi. Ved ikke om der er mere at spare der... undersøg det.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
leon 0 Anmeld indhold Besvaret February 7, 2008 Jeg ville finde et u. aut. værksted til at gøre det. Hos vw løber det jo hurtigt op... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
don j 10 Anmeld indhold Besvaret February 7, 2008 der findes nu også aut værksteder der ikke har tårnhøje regninger bla andet automester og der er garati på det de laver. jeg står selv og skal have skiftet rem på min golf af samme type og rener med at det kan gøres for omtrendt 5000dkk hos vw da de tager ca 4300 for samme job på en benziner. men skriv lige hva du kommer frem til af pris Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
cbpwr 10 Anmeld indhold Besvaret February 7, 2008 Hej. Bedste pris fik jeg i Sverige, på merkonomen værksted. Samme pris som jeg fik i DK, dog var prisen i svenske kr, og incl moms. Kun tandrem (vist nok ca. 3600sek) hvis vandpumpe lidt mere, kostede ca. 700sek for pumpen. Prisen jeg fik i dk var fra. 3600+moms til 6500+moms. Har kun undersøgt et par steder. -cb- Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
cbpwr 10 Anmeld indhold Besvaret February 11, 2008 så kom golfen tilbage fra værksted. kostede 5392sek, incl olieskift med filter. tandrem og vandpumpe. billigt nok. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret February 11, 2008 Skulle lige til at sige til dig at skift vandpumpen uanset hvad. Når der alligevel var åbnet derind til :D Men det er godt nok en god pris du har fået på det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
cbpwr 10 Anmeld indhold Besvaret February 11, 2008 ja den er fin nok. tror nu prisen er rimelig standard, brugte et mekonomen varksted i landskrona. http://mekonomen.se/default2.asp?p=verkstad&m=verkstad Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
leon 0 Anmeld indhold Besvaret February 12, 2008 Jeg har også anvendt merkonomen værksted i helsingborg med gode erfaringer og man får 3 års garanti på dele... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites