Jump to content
cbpwr

Pris: Skifte Tandrem (Kamrem) på en Golf 98 TDI?

Recommended Posts

Hej. Hvor er det bedst/billigst DK eller Sverige. Nogle der kan anbefale et værksted?
Måske Flensburg.!!!! Har selv været dernede og kender flere der lige har nappet turen på 2-3 timer..Men der har det været hos audi. Ved ikke om der er mere at spare der... undersøg det....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

der findes nu også aut værksteder der ikke har tårnhøje regninger bla andet automester og der er garati på det de laver. jeg står selv og skal have skiftet rem på min golf af samme type og rener med at det kan gøres for omtrendt 5000dkk hos vw da de tager ca 4300 for samme job på en benziner. men skriv lige hva du kommer frem til af pris

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej. Bedste pris fik jeg i Sverige, på merkonomen værksted. Samme pris som jeg fik i DK, dog var prisen i svenske kr, og incl moms. Kun tandrem (vist nok ca. 3600sek) hvis vandpumpe lidt mere, kostede ca. 700sek for pumpen. Prisen jeg fik i dk var fra. 3600+moms til 6500+moms. Har kun undersøgt et par steder. -cb-

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites