Jump to content
kc_juul

pris på pasning

Recommended Posts

hej igen. Ja jeg venter stadig så jeg er ikke helt sikker men jeg kan se ingen andre har svaret. Jeg tror det har noget at gøre med hvor mange timer de er der, for det skulle jeg oplyse, men jeg tror det er mellem 1000 - 1300 sek... er ikke helt sikker. De skal være et år før de starter..... det ser din ikke ud til at være endnu :) Men som du kan se er det langt billigere end de 2700 i kbh kommune...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hej:new: jeg ville høre om der var nogle af jer der kender prisen på en det der svarer til en vuggestueplads? og hvor gamle skal de være for at starte i institution?
Du betaler 1260 for første barn, med mulighed for at få det billigere afhængigt af din indtægt. Barnet skal være min. 1 år, men der må forventes ventetid oveni.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hej:new: jeg ville høre om der var nogle af jer der kender prisen på en det der svarer til en vuggestueplads? og hvor gamle skal de være for at starte i institution?
Jeg giver 1006 Dkr om måneden for en dagis plads til den yngste og 424 Dkr for storesøster i samme institution (søskenderabat). Prisen afhænger formentlig af kommunen, men der er naturligvis et maksimum for hvor meget de må tage (det var ca. 1100 Dkr i 2006 mener jeg). Barnet kan starte når det er fyldt 1 år.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Dansk indbetaling Betaler du i Danske :confused:

Jeg giver 1006 Dkr om måneden for en dagis plads til den yngste og 424 Dkr for storesøster i samme institution (søskenderabat). Prisen afhænger formentlig af kommunen, men der er naturligvis et maksimum for hvor meget de må tage (det var ca. 1100 Dkr i 2006 mener jeg). Barnet kan starte når det er fyldt 1 år.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Betaler du i Danske :confused:
Nej det ville de nok ikke være helt tilfredse med herovre, så jeg veksler mine penge inden jeg betaler regninger :laugh: Mit budget derimod udregner jeg i Dkr, hvorfor det var i den valuta at jeg lige kunne ryste beløbet ud af ærmet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites