kc_juul 10 Anmeld indhold Skrevet February 5, 2008 hej:new: jeg ville høre om der var nogle af jer der kender prisen på en det der svarer til en vuggestueplads? og hvor gamle skal de være for at starte i institution? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
benjaminsmor 10 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2008 hej igen. Ja jeg venter stadig så jeg er ikke helt sikker men jeg kan se ingen andre har svaret. Jeg tror det har noget at gøre med hvor mange timer de er der, for det skulle jeg oplyse, men jeg tror det er mellem 1000 - 1300 sek... er ikke helt sikker. De skal være et år før de starter..... det ser din ikke ud til at være endnu :) Men som du kan se er det langt billigere end de 2700 i kbh kommune... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2008 hej:new: jeg ville høre om der var nogle af jer der kender prisen på en det der svarer til en vuggestueplads? og hvor gamle skal de være for at starte i institution? Du betaler 1260 for første barn, med mulighed for at få det billigere afhængigt af din indtægt. Barnet skal være min. 1 år, men der må forventes ventetid oveni. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2008 hej:new: jeg ville høre om der var nogle af jer der kender prisen på en det der svarer til en vuggestueplads? og hvor gamle skal de være for at starte i institution? Jeg giver 1006 Dkr om måneden for en dagis plads til den yngste og 424 Dkr for storesøster i samme institution (søskenderabat). Prisen afhænger formentlig af kommunen, men der er naturligvis et maksimum for hvor meget de må tage (det var ca. 1100 Dkr i 2006 mener jeg). Barnet kan starte når det er fyldt 1 år. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hpn 10 Anmeld indhold Besvaret February 8, 2008 Det beregnes ud fra din/jeres indtägt. Hvis man er arbejdslös eller studerende (begge foräldre), er dagis gratis Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret February 8, 2008 Du kan læse om det her http://malmo.se/download/18.1f60430104a160345c8000179/AVGIFTER+OCH+REGLER+2004+.pdf Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mc.Kinnell 10 Anmeld indhold Besvaret February 8, 2008 Vi gir 1900 for 3 børn på dagis 2-3&5½ år gamle. Max taxten er 1260 i vores kommune Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
leon 0 Anmeld indhold Besvaret February 8, 2008 vi giver også 1260 og er rimelig sikker på det er max sats i alle kommuner..... Mvh Leon Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret February 8, 2008 Max taxa er ved lov Maxtaxa er ved lov og derfor ens i alle kommuner. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret February 8, 2008 Dansk indbetaling Betaler du i Danske Jeg giver 1006 Dkr om måneden for en dagis plads til den yngste og 424 Dkr for storesøster i samme institution (søskenderabat). Prisen afhænger formentlig af kommunen, men der er naturligvis et maksimum for hvor meget de må tage (det var ca. 1100 Dkr i 2006 mener jeg). Barnet kan starte når det er fyldt 1 år. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2008 Betaler du i Danske Nej det ville de nok ikke være helt tilfredse med herovre, så jeg veksler mine penge inden jeg betaler regninger Mit budget derimod udregner jeg i Dkr, hvorfor det var i den valuta at jeg lige kunne ryste beløbet ud af ærmet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites