Buddha 10 Anmeld indhold Skrevet February 5, 2008 http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2008/02/05/113931.htm Og slutter sig til Venstre......:) Yes sir!!! Nu er der balance igen ............ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2008 Anders ser bekymret ud...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2008 Ja, NA har siden deres stiftelse stået for den bedste underholdning i dansk politik siden Jacob Haugaard LOL Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2008 Naser regnede bestemt med at få mere magt end han egentlig fik..... "tungen på vægtskålen"...... politik....:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Junkeren 10 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2008 Efterhånden synes jeg ikke, det er så slemt at miste sin stemmeret... Hvad er vi oppe på? 5 MF'ere der har slået op i banen og blevet løsgængere eller skiftet parti siden valget? Det er da at skide på demokratiet og på de vælgere, der har sat deres personlige krydser. Hvad angår Malou, så har hun tilsyneladende bladret i Venstres partiprogram og fundet det mere interessant. Sådan er det sikkert også når hun køber tasker.... /Junkeren Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2008 Det er fandeme blevet en total farce! Med den frekvens som MF'erne skifter parti lige p.t. vil størstedelen af folketingen have skiftet parti eller være blevet løsgængere inden næste valg hvis tempoet fortsætter Skal vi til at have amerikanske tilstande hvor de enkelte folkevalgte repræsentanter ikke nødvendigvis følger partidisciplinen men kan "overtales" til at skifte side fra lovforlsag til lovforslag afhængigt af hvilke særstandpunkter/særløsninger de kan bestikkes med.? Hvad angår Malou's skifte fatter jeg det overhovedet ikke - hun får da intet igennem nu, som menigt medlem af Venstre i forhold til at være de sidste afgørende stemmer som medlem af NA. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret February 5, 2008 der er jo ingen der siger hun bliver menigt medlem i venstre ... for lige at uddybe, så lur mig om hun ikke får en god ordføre eller formandspost.. det er jo en forhandling som med alt andet - så må dem der personligt har stemt på hende vurdere om hun gør sit job ordenligt.. Personligt ser jeg ikke noget problem i folketingsmedlemmer skifter partier, dem der stemmer personligt følger forhåbentlig med i den persons politik som de stemmer på. og hvis personen der er blevet stemt på føler han eller hun ikke kan løfte de opgaver i det nuværende parti, så er det jo muligt at skabe en aftale med et andet parti og dermed få sin politik igennem,, Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
gammeldansk 10 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2008 Er det derfor, vi ønsker stemmeret?? der er jo ingen der siger hun bliver menigt medlem i venstre ... for lige at uddybe, så lur mig om hun ikke får en god ordføre eller formandspost.. det er jo en forhandling som med alt andet - så må dem der personligt har stemt på hende vurdere om hun gør sit job ordenligt.. Personligt ser jeg ikke noget problem i folketingsmedlemmer skifter partier, dem der stemmer personligt følger forhåbentlig med i den persons politik som de stemmer på. og hvis personen der er blevet stemt på føler han eller hun ikke kan løfte de opgaver i det nuværende parti, så er det jo muligt at skabe en aftale med et andet parti og dermed få sin politik igennem,, Ikke fordi, jeg sympatiserer med NA - men lad os nu se, hvor meget af Malou Aamund's "politik", der bliver gennemført. Anders F. er jo bare jublende glad over, at hans 90 mandater "er hjemme". Send også en hilsen til den stakkels Asger, der har "mistet" så mange millioner de sidste dage. Hils også Susanne Bjerrehuus, der nu har "hjulpet lidt til", at hendes gamle parti kan overleve lidt længere - og frygt, hvis Oliver Bjerrehuus stiller op som kandidat!!! Det er, hvad vi kan bruge vores forhåbentlig kommmende stemmeret til!!!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2008 Efterhånden synes jeg ikke' date=' det er så slemt at miste sin stemmeret... [/quote']Nej, ikke hvis man sammenligner med at NA er det parti der har næst flest tilhængere her på debatten, jvf www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=10824 Så kan det jo nærmest være det samme.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2008 NA har jo været et fint springbrædt for Malou - nu er hun jo i Folketinget og kan fortsætte sin "karriere" eller måske nærmere Asgers karriere. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret February 6, 2008 Lidt pudsigt at "alle" tror Malou ikke kan noget selv? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2008 Jeg forstår godt hun er sprunget fra, men det er godt nok meget meget lidt sympatisk, hvis dette er korrekt: http://www.bt.dk/article/20080206/politik/80206008/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret February 6, 2008 hmm ja både og .. det er vel de færreste som siger sit job op før man har sikret et fundament for et nyt? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2008 hmm ja både og .. det er vel de færreste som siger sit job op før man har sikret et fundament for et nyt? Hun har jo ikke mistet hendes job ved at være løsgænger. Hun er stadig ansat i folketinget. Nå, måske det bare er mig, men jeg bryder mig ikke om folk der dolker andre i ryggen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret February 6, 2008 nej jeg forstår godt hvad du mener, men min pointe var bare at jeg ikke tror der er nogen køn måde at gøre det på.. så skulle hun gå ud i kulden som løsgænger og så blive sluset ind i Venstre, men jeg tror bare folk ville stille de samme spørgsmål til hendes troværdighed.. Nu bliver det bare spændende at se hvor Naser og Anders ender :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Samon 10 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2008 Som vi fandt på, på mit samfundsfags hold: Syg alliance! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2008 Hun har jo ikke mistet hendes job ved at være løsgænger. Hun er stadig ansat i folketinget. Nå, måske det bare er mig, men jeg bryder mig ikke om folk der dolker andre i ryggen Ellers en klassisk disciplin hos Socialdemokraterne. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2008 Ellers en klassisk disciplin hos Socialdemokraterne. Haha... ja, det har du da ret i... Men, det gør det jo ikke bedre... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2008 Men det beviser jo bare at man ikke behøver at være socialdomokrat for at være et dumt svin:laugh: Anyway så syntes jeg hendes argumenter var noget tynde den anden dag i nyhederne, hun troede ikke på partiet længere.....det er ikke meget fighting spirit det er blevet vist hos folk i det parti. Det er jo knap et halvt år gammelt, lidt hurtigt at kaste håndklædet i ringen efter min mening. Men men enhver står jo sig selv nærmest:rolleyes: Ellers en klassisk disciplin hos Socialdemokraterne. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2008 Hun har fået lovet nogle sjove ordføreskaber eller lignende for at stikke af til venstre.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2008 Uanset hvad hun er blevet lovet, så er det sq umoralsk at stille op for et nyt parti i protest mod den siddende regering og så gå over til selvsamme regering3 måneder efter valget.:thumbdown Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret February 6, 2008 med fare for at være ordkløver, så var det jo ikke hele regeringen som NA er imod.. Det kan man i hvert fald ikke sige når nu de gerne ville være borgerlige og danne flertal med V og K.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2008 Ny Alliance stillede jo op med det hovedformål at kunne bryde VKO flertallet og især O's indlydelse, og tvinge regeringen til at lave politik henover midten. At springe fra partiet efter valget kan måske accepteres i betragtning af de kaotiske tilstande - men at være den afgørende stemme på vægtskålen for at sikre VKO flertallet netop som NA havde fået muligheden for at få indflydelse er ærlig talt noget af det værste vælgerbedrag som er set i lang tid. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2008 Det kan da ikke være rigtigt at folk støtter et parti uden program og der bare sejler rundt med vinden??? Ganske rigtigt ville de få en kæmpe indflydelse, men det gør jo politikken langt mindre stabil.... De får jo en reel indflydelse der ikke svarer til antallet af mandater. Det er jo radikale tilstande fra midtfirserne........ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites