Jump to content
Zidane

Køb af laptop

Recommended Posts

1) Hvor kan man købe laptop med 15.4 monitor + vægt under 2 kg.? Andet er lige meget. 2) Hvis man køber laptop i Sverige, hvordan bruger man den når man skal skrive på dansk? Jeg tænker på ø, æ, å :) Hvilke knapper bruger man så? Tak ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
1) Hvor kan man købe laptop med 15.4 monitor + vægt under 2 kg.? Andet er lige meget. 2) Hvis man køber laptop i Sverige, hvordan bruger man den når man skal skrive på dansk? Jeg tænker på ø, æ, å :) Hvilke knapper bruger man så? Tak ;)
tastaturet har jo knapperne, der står bare ä ö og å på svensk, og så sætter du windows til at bruge dansk tegnsæt, så vupti...så står der æøå istedet(dog ikke på tasterne :) ) jeg bruger amerikansk tastatur på min stationære, og der skriver jeg også fint æøå, men der er det lidt mere besværligt fordi at det er nogle taster som der står noget helt andet på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Man vänner sig hurtigt til at skrive dansk på et svensk tastatur. ä og ö tasterne sidder omvendt i forhold til det danske og så er "½" tasten også anderledes, men det er kun småting (jeg er bare doven, og gider ikke ändre mit tegnsät til dansk):)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
1) Hvor kan man købe laptop med 15.4 monitor + vægt under 2 kg.? Andet er lige meget.
http://www.apple.com/se/macbookair/ ::laugh: Det er jo så ikke en 15" men en 13,3" skærm, men det lærer du nok at leve med ... ellers er der jo også MacBook Pro (er helt pjattet med min), men den vejer nok for meget til din smag. Hvis du ringer til Apple og bestiller den per telefon, kan du sagtens få den med DK keyboard. Det tager lige et par dage ekstra, da de ikke har så mange med DK keyboard på lager i SE.
2) Hvis man køber laptop i Sverige, hvordan bruger man den når man skal skrive på dansk? Jeg tænker på ø, æ, å :) Hvilke knapper bruger man så?
... og så er det bare at holde option / alt nede når du vil skrive ä og ö.
Tak ;)
Selv tak ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
http://www.apple.com/se/macbookair/ ::laugh: Det er jo så ikke en 15" men en 13,3" skærm, men det lærer du nok at leve med ... ellers er der jo også MacBook Pro (er helt pjattet med min), men den vejer nok for meget til din smag. Selv tak ;-)
Så kan man ikke købe en laptop "15" samt under 2 kg. i dag? Har set nogle stykker på Internettet med "14" skærm...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så kan man ikke købe en laptop "15" samt under 2 kg. i dag? Har set nogle stykker på Internettet med "14" skærm...
15" tror jeg bliver svært at finde ... men man kan jo nok godt kigge sig om, og se om ikke man kan komme tæt på. Ifølge Apple vejer min 15" MacBook Pro 2.45kg ... det syntes jeg ikke er slemt ... det er sgu lige så meget alt det andet lort man slæber med sig rundt som vejer. Men, hvis du går på jagt, tror jeg måske nok du kan finde nogen der kommer tættere på de 2kg ... specielt hvis det er nogen der f.eks. ikke har dvd/cd drev, og andet spas, der vejer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites