Samon 10 Anmeld indhold Skrevet February 4, 2008 Om 5 minutter er politiet på patrulje på øresundsbroen/tunnelen på TV2. I Station 2. Klokken 21.40 that is ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 Ja og det lyder til at Supermule er med Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Samon 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 Ja, puha. Det går stærkt for sig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 Det må man sige Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Samon 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 Personen i BMW'en var da heller ikke videre begavet og sige at han kører 200 hver dag... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CAC 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 sig mig kørte politimanden i en civil bil? Jeg missede de første sekunder af indslaget. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
tommy_h 0 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 yes en civil g4 v6 4-motion Men skulle vi ikke bare lade indlæget blive ved at være en opfordring til at se programmet og ikke endnu engang for 20. gang diskutere hvor vidt folk er begavede, eller om de kan køre stærkt... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
carbon-customs 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 haha hvor godt... det måtte jo ske... nu er det gået i 7mndr. men når det er en M3 hvorfor gav han den ikke bare noget gas? heregud det var jo kun 215? men ham i den audi A6 var sq ikke helt glad. men den golf der er åbenbart ikke ret hurtig siden bimmeren fik så meget forspring i tunellen før han kom op på den. go die police... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 Han skulle bare spille lidt smart og se sej ud - sad sikkert og græd en stille tåre da han kørte derfra 7.000kr fattigere og skal tage det dejlige DSB i 6 måneder hehe. I hvert fald hvis han skal til Danmark hehe. Ærgeligt det var så tynd en reportage dog, ville gerne have set lidt flere syndere mv. Go die police ? - det siger du nok ikke den dag du selv skal bruge dem til noget hehe - men nok om det. Tvivler på det var en standard g4 v6'er dog - er det en vandrehistorie, eller er det ikke sådan at et par af politiets biler er grovtunet mv ? for at kunne følge med på vejen ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 men når det er en M3 hvorfor gav han den ikke bare noget gas? heregud det var jo kun 215? go die police... Det er jo ikke ligefrem særligt kløgtige kommentarer.. Politiet gør jo bare deres job. Don't do the crime if you can't do the time! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Tomcat 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 Jeg nåede ikke at se det. Kan man se det på web? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Samon 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 Den fra i sidste uge ligger ihvertfald på sputnik.tv2.dk så den kommer nok op i løbet den nære fremtid. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 ...7.000kr fattigere og skal tage det dejlige DSB i 6 måneder hehe. I hvert fald hvis han skal til Danmark hehe. Hvad mener du? Hvis han bor i Sverige, mister han kun kørekortet teoretisk. Straffen kommer først til "udbetaling" i det øjeblik, han flytter til DK igen. Det samme gør sig gældende med de klip, du evt. får - de registreres, men kan ikke "udbetales", når du ikke bor i DK... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 men når det er en M3 hvorfor gav han den ikke bare noget gas? heregud det var jo kun 215? men ham i den audi A6 var sq ikke helt glad. men den golf der er åbenbart ikke ret hurtig siden bimmeren fik så meget forspring i tunellen før han kom op på den. go die police... Du tager pis på os ikke?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 Nu tror jeg ikke det var en M3'er, men der imod en brian med et "M" mærke på, det lignede bare en 330 cab, meget tydeligt kunne det ses på udstødningen. Mvh A haha hvor godt... det måtte jo ske... nu er det gået i 7mndr. men når det er en M3 hvorfor gav han den ikke bare noget gas? heregud det var jo kun 215? men ham i den audi A6 var sq ikke helt glad. men den golf der er åbenbart ikke ret hurtig siden bimmeren fik så meget forspring i tunellen før han kom op på den. go die police... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 Jeg fik set indslaget. Jeg har jo altid sagt, at de skulle tage og sætte nogen forklædte videovogne ind og melde det ud til offentligheden, i stedet for at lave total kamera-overvågning. Det er da godt at se at det fungerer. Desuden bemærkede jeg betjentens kommentar omkring den Audi A6 som kørte for stærkt: "Og så har han også problemer med at holde til højre" - det var selvfølgelig en bil på danske plader der ikke kunne det. Ham Mujaffaen i BMW'en var godt nok noget af en torsk af rang - kører langt over 215 i helt almindelig trafik - overhaler endda lastvogne med personbiler bagved der nemt kunne finde på at trække ud . Og for at fuldende stupiditeten indrømmer han på åben skærm, at han har kørt sådan hver dag i de sidste 7 måneder. Utroligt at han ikke er røget ind i et uheld endnu. Men hvor meget skal vi vædde på at Øresundsbroen inden for de nærmeste dage bruger dette til at argumentere for konstant kameraovervågning? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 Hvad mener du? Hvis han bor i Sverige, mister han kun kørekortet teoretisk. Straffen kommer først til "udbetaling" i det øjeblik, han flytter til DK igen. Det samme gør sig gældende med de klip, du evt. får - de registreres, men kan ikke "udbetales", når du ikke bor i DK... Nej men han må ikke køre i Sverige, og det er jo svært nok hvis man skal køre på arb i DK ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Michael Rasmussen 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 Go die police ? - det siger du nok ikke den dag du selv skal bruge dem til noget hehe - men nok om det. ? De er der som regel ikke alligevel når man skal bruge dem - De har jo travlt med pengemaskinen overalt hvor de kan inddrive noget i form af bøder. Men fint nok, uden dem var der nok større arbejdsløshed. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret February 5, 2008 Nej men han må ikke køre i Sverige, og det er jo svært nok hvis man skal køre på arb i DK ! Han blev IMO taget i DK af en dansk betjent, hvorfor din bemærkning ikke er korrekt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
benjaminsmor 10 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2008 Mujaffa?? Ham Mujaffaen i BMW'en var godt nok noget af en torsk af rang - Er det normalt man kalder en udlænding for en Mujaffa herinde? Der er da godt nok for grimt....men det er bare min mening!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2008 Er det normalt man kalder en udlænding for en Mujaffa herinde? Der er da godt nok for grimt....men det er bare min mening!!! Nej, det er kun i DR de bruger det udtryk :) http://www.dr.dk/spil/mujaffa/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
benjaminsmor 10 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2008 Jeg synes stadig det er groft at bananas bare slynger ordet ud i det sammenhæng.....man bliver faktisk lidt stødt når man selv er "mujaffa tøs"!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nenad 10 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2008 Jeg synes stadig det er groft at bananas bare slynger ordet ud i det sammenhæng.....man bliver faktisk lidt stødt når man selv er "mujaffa tøs"!!! Hejsa Lige i dette tilfælde er sammenhæget til stede, hurtig kørsel og fremmed. Som taget ud af et populært spil... Gad vide hvad der kom først, spillet eller virkeligheden:rolleye: Mvh Nenad Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2008 Er det normalt man kalder en udlænding for en Mujaffa herinde? Der er da godt nok for grimt....men det er bare min mening!!! Jeg kalder skam ikke alle udlændinge for Mujaffa - kun helt særlige undtagelser som ham her. Det passer fint på ham, når han kører som en "#¤%"¤, og prøver at spille smart i sin BMW. Havde det været en "Karl Smart"-type af skandinavisk etnisk oprindelse havde jeg heller ikke kaldt ham noget pænt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pede 10 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2008 Sjældent jeg bliver foraget men i tilfældet hvor idioten kører +200 gennem tunnellen og bagefter får lov til at sætte sig ind i bilen igen så BLIVER JEG SKU FORAGET... Ufatteligt sådan noget kan lade sig gøre. HVad med at inddrage kortet med det samme? Men som altid et utroligt tyndt program fra Station2 hvor de konstant slikker røv på politiet. Det er IKKE værre over broen end det er med farten andre steder. Prøv at køre mod sydsjælland en fredag aften... Pede Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites