Luggy 10 Anmeld indhold Skrevet February 4, 2008 Hejsan Jeg har just fundet ud af, at der er noget så eksotisk som svensk Whiskey.:th2: Mackmyra Preludium skulle banditten hedde, eller banditterne der er flere årgange. Er der nogen, der har kendskab til disse kostelige dråber, og er det helt utopisk at tro, man kan finde en biks at købe whiskey'en i?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvist 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 Hejsan Jeg har just fundet ud af, at der er noget så eksotisk som svensk Whiskey.:th2: Mackmyra Preludium skulle banditten hedde, eller banditterne der er flere årgange. Er der nogen, der har kendskab til disse kostelige dråber, og er det helt utopisk at tro, man kan finde en biks at købe whiskey'en i?? Kender den ikke, men den kan købes her: http://www.mackmyra.se/content/besoek/webbshop/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thomas_lund 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 Har smagt den til en whiskey prøvning. hvor en af deres folk havde en flaske med. Lad os sige, at det stadig er alt for tidligt at købe den og bedømme den. Smagen var i hvertefald ikke prisen værd endnu, men til deres forsvar så var det også en meget tidlig årgang de begyndte at sælge. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2008 Der skulle været noget whiskey brygning igang på Ven, hørte jeg engang. Holder den? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thomas_lund 10 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2008 Til samme arrangement nævnte Mackmyran gutten, at han indtil videre kun havde set varm luft fra Ven - og ingen drikbare dråber. Så det er et godt spg, om der stdig er gang i det projekt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2008 Ok. Det er så muligt. Tænkte bare at det var cool med whiskey på Ven. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2008 Til samme arrangement nævnte Mackmyran gutten' date=' at han indtil videre kun havde set varm luft fra Ven - og ingen drikbare dråber. Så det er et godt spg, om der stdig er gang i det projekt[/quote'] Det er ikke sikkert de laver whisky der, men der skulle være en ret stor samling af whisky på ven... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest michaelbo Anmeld indhold Besvaret February 5, 2008 Whisky Der skal laves whisky på Ven. Backfællebyen eller sådan noget bygger et distilleri. Ja Deres bar har en OVERORDENTLIG stor bestand af whisky der. Har været på whisky weekend der med foredrag; rigtig godt , de ved noget om whisky. Meget fornøjelig weekend men dyr (hik) Mackmyra kan købes hos http://www.juuls-vinhandel.dk/ han har alle de årgange siden de startede... Husk penge, mange. Whiskyen er forøvrigt rigtig god, derfor prisen. Slainthe ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Andreas- AutoPerformance 10 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2008 På tal om exotiskt... Var på Torso Twisted förra veckan, i deras "vin paket" till tastingmenyn ingår ett vin från Klagshamn... http://sydsvenskan.se/malmo/article175143.ece Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thomas_lund 10 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2008 Meget apropos, så kom der lige en mail ind fra ham der arrangerede den smagning jeg var til. Passer vist fint ind i temaet her: Hej! Dax för en intressant whiskyprovning igen! Vi träffas torsdag 14 februari kl 18.30 i Brf Per Albins hem i Kulladal för att prova Mackmyra - fem Reservefatsbuteljeringar på mellan 3 och 5 år. Dessutom spännande doftprover och destillationsdiskussioner. Pris: 300 kr - anmälan via mail Medtag 5 glas Kommande whiskyprovningar i Kulladal är: - 3 april - 8 maj - 12 juni Smak av whisky på Slagthuset blir den 14 - 15 mars. För mer info se www.smakavwhisky.se. Glöm inte att anmäla er till "En heldag om whisky" den 6 april i Malmö och 4 maj i Skanör samt "En heldag om världens whisky" den 20 april respektive 18 maj. Kontakta mig för mer info, anmälan på www.medborgarskolan.se. Varmt välkomna / Johny ------------------------- Johny Westergård Malmö Mobil: 070 - 545 58 33 E-post: whiskyprovning@yahoo.se Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Luggy 10 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2008 Hey folks Tak for svarene på mit indlæg. Nu har jeg i al fald fået lidt nyt ind på whiskey-fronten, så jeg prøver at holde fokus og se, om jeg får chancen at prøve noget nyt i nær fremtid ...... De der "whiskey-aftner" er bare booket in no time .... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites