Jump to content
Miriam

Tegner søges :)

Recommended Posts

Du kan så selv lege med bogstaverne.... Jeg har brugt Lithos Pro som skrifttype. Mere for at gøre det lidt stilrent....
MissCath rammer nu meget præcist med det med krussedullerne jeg ledte efter. Skal bare lige have prøvet at bytte lidt rundt, så V står forneden, og p oppe til ventre og M til højre, lidt som det hun lavede nede til venstre :) Bare med den skrift type som er nede til højre

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ved jeg godt, men det gør det lidt mere kompliceret.... Havde du overvejet gotiske bogstaver for at holde det lidt mere "rent" i stilen???? Alternativt kunne du vælge et flerfarvemotiv.....For at fremhæve de enkelte bogstaver!

Jo men der er jo en mening med de 3 bogstaver

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
De kan skrive den font i mørke og med højre fod bundet om på ryggen. Desuden kan de jo lave meget andet end "bare" bogstaverne...
Det ved jeg men syntes det kunne være sjov selv at lege lidt med det. Desuden er der massere andet han for "frie" hænder til. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det ved jeg godt, men det gør det lidt mere kompliceret.... Havde du overvejet gotiske bogstaver for at holde det lidt mere "rent" i stilen???? Alternativt kunne du vælge et flerfarvemotiv.....For at fremhæve de enkelte bogstaver!
Vil ikke have farver. Har kigget lidt på gotisk men syntes bare det andet ser bedre ud :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Du vil få lidt dybde i det, såfremt du brugte farver til at fremhæve bogstaverne med..... Så kan de flettes på en pænere måde....

Vil ikke have farver. Har kigget lidt på gotisk men syntes bare det andet ser bedre ud :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så - nu gider jeg sq ikke mere... Skal ind og læse min Stieg Larsson bog færdig... :rolleyes: [ATTACH]1877[/ATTACH]
We have a winner :) Og for at i andre ikke skal tro at MissCath ikke har noget liv, ja så har jeg koorigeret på MSN :) SÅ nu er den som den skal være:kiss:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites