Miriam 10 Anmeld indhold Skrevet February 3, 2008 Jeg undre om der er nogle herinde som er gode til at tegne/skrive og er lidt kreativ. Jeg skal have lavet et monogram bestående af 3 bogstaver, og har brug for lidt hjælp ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ansyos 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 hvilke bogstaver?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 hvilke bogstaver?? V P M :) havde tænkt mig sådan lige med lidt krydseduller på bogstaverne lidt svært at forklare på skrift:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 Hvorfor spurgte du ikke bare mig...? [ATTACH]1869[/ATTACH] ... forøvrigt temmelig svært at sætte tre bogstaver sammen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 Hvorfor spurgte du ikke bare mig...? Ja, hvorfor gjorde jeg ikke det :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 Du kan så selv lege med bogstaverne.... Jeg har brugt Lithos Pro som skrifttype. Mere for at gøre det lidt stilrent.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 Du kan så selv lege med bogstaverne.... Jeg har brugt Lithos Pro som skrifttype. Mere for at gøre det lidt stilrent.... MissCath rammer nu meget præcist med det med krussedullerne jeg ledte efter. Skal bare lige have prøvet at bytte lidt rundt, så V står forneden, og p oppe til ventre og M til højre, lidt som det hun lavede nede til venstre :) Bare med den skrift type som er nede til højre Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 Ta' en snak med en tattovør. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 Et mere..... Jeg ville gå for et mere stilrent monogram. Det kan godt virke rodet med 3 bogstaver... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 Ta' en snak med en tattovør. Jamen det er jo det jeg skal, ville bare gerne "selv" komme med lidt foreslag :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 Et mere..... Jeg ville gå for et mere stilrent monogram. Det kan godt virke rodet med 3 bogstaver... Jo men der er jo en mening med de 3 bogstaver Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 ............................ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 Jamen det er jo det jeg skal' date=' ville bare gerne "selv" komme med lidt foreslag :)[/quote'] De kan skrive den font i mørke og med højre fod bundet om på ryggen. Desuden kan de jo lave meget andet end "bare" bogstaverne... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 Det ved jeg godt, men det gør det lidt mere kompliceret.... Havde du overvejet gotiske bogstaver for at holde det lidt mere "rent" i stilen???? Alternativt kunne du vælge et flerfarvemotiv.....For at fremhæve de enkelte bogstaver! Jo men der er jo en mening med de 3 bogstaver Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 Lige en på falderebet.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 De kan skrive den font i mørke og med højre fod bundet om på ryggen. Desuden kan de jo lave meget andet end "bare" bogstaverne... Det ved jeg men syntes det kunne være sjov selv at lege lidt med det. Desuden er der massere andet han for "frie" hænder til. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 Det ved jeg godt, men det gør det lidt mere kompliceret.... Havde du overvejet gotiske bogstaver for at holde det lidt mere "rent" i stilen???? Alternativt kunne du vælge et flerfarvemotiv.....For at fremhæve de enkelte bogstaver! Vil ikke have farver. Har kigget lidt på gotisk men syntes bare det andet ser bedre ud :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 Du vil få lidt dybde i det, såfremt du brugte farver til at fremhæve bogstaverne med..... Så kan de flettes på en pænere måde.... Vil ikke have farver. Har kigget lidt på gotisk men syntes bare det andet ser bedre ud :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 Du vil få lidt dybde i det, såfremt du brugte farver til at fremhæve bogstaverne med..... Så kan de flettes på en pænere måde.... Ingen farve :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 Så er der lidt flere. De er flettet på forskellig måde... [ATTACH]1874[/ATTACH] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 Således? [ATTACH]1875[/ATTACH] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 Nærmer vi os? [ATTACH]1876[/ATTACH] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 Så - nu gider jeg sq ikke mere... Skal ind og læse min Stieg Larsson bog færdig... [ATTACH]1877[/ATTACH] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 Så - nu gider jeg sq ikke mere... Skal ind og læse min Stieg Larsson bog færdig... [ATTACH]1877[/ATTACH] We have a winner :) Og for at i andre ikke skal tro at MissCath ikke har noget liv, ja så har jeg koorigeret på MSN :) SÅ nu er den som den skal være:kiss: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 P - M - V (Sorry for OT) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites