APGraph 10 Anmeld indhold Skrevet February 3, 2008 Hey Hvor mange skal være oppe sent i nat også NFL PS. TV6 sender den her i SE Mvh A Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2008 Hey Hvor mange skal være oppe sent i nat også NFL PS. TV6 sender den her i SE Mvh A Det tror jeg da at jeg skal, om ikke for kampen så for showets skyld. Mon de sender kampen inklusiv de amerikanske ofte sjove reklamer, eller bliver de erstattet af svenske reklamer? Hvis det sidste er tilfældet holde jeg ikke længe. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
PSAUSA 10 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2008 Desvære ikke her men ville gerne men min "mester" vil meget gerne se mig i morgen! så den går jeg glip af igen i år! Håber a i får en fed nat og det bliver spændning til sidste sek. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2008 Det tror jeg da at jeg skal' date=' om ikke for kampen så for showets skyld. Mon de sender kampen inklusiv de amerikanske ofte sjove reklamer, eller bliver de erstattet af svenske reklamer? Hvis det sidste er tilfældet holde jeg ikke længe.[/quote'] Det bliver med svenske reklamer Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pede 10 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2008 Skal selv se den på 3+ har heldigvis fri imorgen. Håber man får lov til at se/høre halvlegs underholdningen med Tom Petty. Go fornøjelse derude... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 Om det var någon som såg det, så hur var Tom Petty? Det skulle vara enda anledningen till att stanna uppe. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 Det var en rigtig god kamp med en overraskende vinder, men fortjænt efter min mening pga. deres sidste 2x15 min Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 Fy for satan en lorte kamp!!! Damn hvor var jeg skuffet! Men må sige at Maning og Co. virkelig sørgede for at presse Brady i knæ. Det var det der gjorde forskellen. Tænk man vælger kollektivt at holde en off day på årets vigtigste kamp! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CoolAIR 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 Fy for satan en lorte kamp!!! Damn hvor var jeg skuffet! Kampen var da ikke så ringe - godt nok en lavtscorende af slagsen. Der var da masser af spændende plays... Men det var måske den forkerte vinder? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 Kampen var da ikke så ringe - godt nok en lavtscorende af slagsen. Der var da masser af spændende plays... Men det var måske den forkerte vinder? AFGJORT den forkerte vinder! Men så mange spændende plays var der heller ikke. Kun 4 qt. der blev budt på noget ordentligt spil. Men når man har lavet et sack på maning på deres egen ca 30yd linie. Hvordan helvede kan han så slippe fri. Kaste et kast der umuligt kan gribes. Som så bliver grebet. Alt for langt oppe på Pats banehalvdel! Damn jeg råbte! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 Om det var någon som såg det' date=' så hur var Tom Petty? Det skulle vara enda anledningen till att stanna uppe.[/quote'] Hvad sker der lige for NFL? Halftime show med Tom Petty! De er virkelig blevet konservative efter justin og janet. Men hvorfor gå over og blive direkte kedelige? Røvsygt halftime show hvis man spørger mig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 Hvad sker der lige for NFL? Halftime show med Tom Petty! De er virkelig blevet konservative efter justin og janet. Men hvorfor gå over og blive direkte kedelige? Røvsygt halftime show hvis man spørger mig. Ja det var da en katastrofe, også slet ingen skandaler i år. Eller skandalen var måske bandet? Mvh A Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 Håll nu upp. Smaken är lika. Jag har varit Petty fan i 20 år. Finns ingen anledning att svina folk till bara för att man har annan musiksmak. Dessutom är Petty skitstor i USA. Inte riktigt Springsteen-nivå, men nästan. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 Skandalen var helt klart bandet! Der findes så mange andre muligheder for bands der ikke laver, some kind og nudity som stadig kan lave fed musik! men ak nej. Ærke konservative er de. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 Håll nu upp. Smaken är lika. Jag har varit Petty fan i 20 år. Finns ingen anledning att svina folk till bara för att man har annan musiksmak. Sviner nu heller ingen til. Mener bare det at halftime showet er så stort og har altid været stort. Så vælger man at sætte Tom Petty på. Et band man vist roligt kan sige HAR haft sin storheds tid. Der er mange møder at lave damage control på. Der er bare ingen grund til at være så konservative som de er her og egentlig har været siden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 +++++++slettet+++++++ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites