jacobe 10 Anmeld indhold Skrevet February 2, 2008 Tja.... så er det danske Melodi Grand Prix overstået. Rimelig tam affære, IMHO. Men pøj pøj til Simon. Lad mig istedet gøre opmærksom på Melodi Festivalen, som løber af stablen fra næste weekend og 6 weekender frem! Et lille udpluk fra deltagerlisten: Charlotte Perrelli (tidligere Eurovisionsvinder under navnet Charlotte Nilsson) Niclas Strömstedt Patrik Isaksson Escobar Andreas Johnson & Carola Christer Sjögren (forsangeren fra "Vikingarna") E-Type & The Poodles Amy Diamond BWO (Med bl.a. Alexander Bard fra "Army Of Lovers") Tak for kaffe.....!!! :) Skal man se? Det tror jeg vist nok man skal! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2008 Ja de forstår at skyde den af herovre når det går løs. Skal ihvertfald se finalen. Om jeg orker alle de indledende er nok tvivlsomt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2008 Tja.... så er det danske Melodi Grand Prix overstået. Rimelig tam affære, IMHO. Men pøj pøj til Simon. Lad mig istedet gøre opmærksom på Melodi Festivalen, som løber af stablen fra næste weekend og 6 weekender frem! Et lille udpluk fra deltagerlisten: Charlotte Perrelli (tidligere Eurovisionsvinder under navnet Charlotte Nilsson) Niclas Strömstedt Patrik Isaksson Escobar Andreas Johnson & Carola Christer Sjögren (forsangeren fra "Vikingarna") E-Type & The Poodles Amy Diamond BWO (Med bl.a. Alexander Bard fra "Army Of Lovers") Tak for kaffe.....!!! :) Skal man se? Det tror jeg vist nok man skal! Jep. Den svenske er sq noget bedre. Hvad skete der igår ? Hvordan kan man starte afstemningen før alle har været på ? Det giver jo de første sange en fordel. Nå men endnu engang en total melodiløs sang fra Danmark. Så kan vi alle sidde og brokke os over at østeuropæerne rotter sig sammen mod os endnu engang. Eller er det vores egen skyld ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ccdj 0 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2008 Tja.... så er det danske Melodi Grand Prix overstået. Rimelig tam affære, IMHO. Men pøj pøj til Simon. Lad mig istedet gøre opmærksom på Melodi Festivalen, som løber af stablen fra næste weekend og 6 weekender frem! Et lille udpluk fra deltagerlisten: Charlotte Perrelli (tidligere Eurovisionsvinder under navnet Charlotte Nilsson) Niclas Strömstedt Patrik Isaksson Escobar Andreas Johnson & Carola Christer Sjögren (forsangeren fra "Vikingarna") E-Type & The Poodles Amy Diamond BWO (Med bl.a. Alexander Bard fra "Army Of Lovers") Tak for kaffe.....!!! :) Skal man se? Det tror jeg vist nok man skal! FYYYYYY da, du har sku' glemt vores lokale "skurups" celeb og min nabo Frida Muranius Med Upp O Hoppa hun er med i deltävling nr 3 HUSK AT STEMME :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2008 E-type & Poodles sammen ? E-type & Poodles sammen ? Eller ? Christina, sikken i förer jer frem dernede. Poodles forsangeren er også fra Skivarp Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2008 Christina & Skallstorp, var sgu ikke klar over at de nævnte var verdensberømtheder i Skurup!! Dem vil jeg da klart heppe på også! Ja, E-Type og Poodles sammen, det bliver da lidt interessant :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2008 Skal ihvertfald se finalen. Ja, det skal du :) med stemme sedler og det hele :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2008 Jeg er rystet !! Hvordan kan folk dog foretrække den pinlighed Christer Sjögren diskede op med ? Det var da noget af det værste jeg endnu har set i Melodifestivalen Og kan møjungerne ikke holde sig til deres eget grand prix ? Det var ellers meget sjovt med hende Susannah Hoffs-klonen Dårlig sang, men hun ramte Susanna både på udseende,stemme og optræden. Velvet styrer !! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2008 Det gör ondt.................. Av av, det gör ondt- Jeg pröver at rette mine täer ud Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret February 16, 2008 Efter aftenens 2. afdeling kan jeg simpelthen ikke være andet end dybt imponeret over det svenske niveau kontra det danske, såvel arrangementmæssigt som musikalsk. Wow! Og de helt rigtige vindere efter min mening, trods den umiskendelige inspiration fra Mika/Scissor Sister fra de to tvillinger. Men, det er sgu en stærk sang, og den kunne sagten gå hele vejen. Sannes sang var sørme også fin. Respekt til SVT herfra. Og til DR: watch & learn... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret February 16, 2008 Efter aftenens 2. afdeling kan jeg simpelthen ikke være andet end dybt imponeret over det svenske niveau kontra det danske, såvel arrangementmæssigt som musikalsk. Wow! Og de helt rigtige vindere efter min mening, trods den umiskendelige inspiration fra Mika/Scissor Sister fra de to tvillinger. Men, det er sgu en stærk sang, og den kunne sagten gå hele vejen. Sannes sang var sørme også fin. Respekt til SVT herfra. Og til DR: watch & learn... Ja og Carolas bryster bliver større år efter år - hurra!! :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret February 17, 2008 Vindersangen Egentlig skulle vi ikke se det, men vi havde Svenskere på besög og de satte sig jo bare foran fjernsynet. Det går man ikke glip af hvis man er Svensker Men jeg ville gerne se tvillingerne. Jeg havde nemlig set dem i den Svenske version af "Hit med sangen" Jeg var vildt imponeret. De kan synge ALT. Og så udstråler de en livsgläde der bare smitter. Held og lykke til dem !! Og Carola: GÅ DOG PÅ PENSION. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2008 Deltävling 3: TILLYKKE TIL FRIDA FRA SKIVARP!!! Overraskende må jeg dog indrømme at det var for os, at Patrik Isaksson ikke gik videre BWO... tjo, de hitter jo allerede, og Terese, tja... synge kan hun ihvertfald! De tre tøser var vel ventet, også herhjemme. Men endnu engang: STORT tillykke til vores lokale heltinde! :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret February 24, 2008 Deltävling 3: TILLYKKE TIL FRIDA FRA SKIVARP!!! Overraskende må jeg dog indrømme at det var for os, at Patrik Isaksson ikke gik videre BWO... tjo, de hitter jo allerede, og Terese, tja... synge kan hun ihvertfald! De tre tøser var vel ventet, også herhjemme. Men endnu engang: STORT tillykke til vores lokale heltinde! :) De tre tøser lød som noget af det England plejer at floppe med. Terese lød som noget et af Østlandende ville turde at stille op med, men jeg tror ikke svenskerne tør og det er nok vores problem. Og Frida ..... super sægset kvinde:lol: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret March 16, 2008 Så blev det heller ikke i år at svenskerne turde afvige fra den gamle schlager formular. Hvorfor prøve noget nyt når man kan hive en gammel krampe frem og give hende et godt gammeldags schlagerhit ? Det er ikke fordi at østlandende stemmer på hinanden at de banker os hver gang. Det er fordi de har mod på at prøve noget anderledes. Hvis svenskerne havde det mod sendte de Therese Andersons "Operapop" eller Nordmans "Folkerock", men det blev ikke denne gang. Vi lærer det jo nok en dag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret March 17, 2008 Vi er bare så enige Jeg sad også bare og rev mig selv i håret. Nu havde man noget at komme med og så sender man et totalt fladt nr udfört af en der ligner noget fra en mislykket könsbytte operation. Ikke fordi det skal komme an på hvordan folk ser ud, men man bliver jo dårlig af at se på "kvindemennesket" Jeg fatter heller ikke hvordan Therese Andersson kunne ryge ud. Og Nordman, jeg er vild med Nordman, så jeg har lidt svärt ved ikke at väret farvet der. Du glemte lige Rongedal, de er skönne. Men Svenskere har et meget specielt forhold til hvad der er godt :D Så blev det heller ikke i år at svenskerne turde afvige fra den gamle schlager formular. Hvorfor prøve noget nyt når man kan hive en gammel krampe frem og give hende et godt gammeldags schlagerhit ? Det er ikke fordi at østlandende stemmer på hinanden at de banker os hver gang. Det er fordi de har mod på at prøve noget anderledes. Hvis svenskerne havde det mod sendte de Therese Andersons "Operapop" eller Nordmans "Folkerock"' date=' men det blev ikke denne gang. Vi lærer det jo nok en dag.[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret March 17, 2008 Vi var selv lidt overraskede herhjemme. Vi havde troet det ville blive tæt løb om sejren mellem Rongedal-tvillingerne og Linda Bengtzin, med Nordman, Charlotte og Sanna Nielsen på de næste pladser. Jeg synes "Hero" er ALT for ordinær og tandløs, og regner ikke med mange point i finalen. 5 point hér, 6 point dér. Bengtzins sang var også meget ordinær, men lidt mere spændende. Rongedals "Mika/Scissor Sister-kopi" ville IMO ha' været et seriøst bud på en stemmesluger i finalen. At BWO fik så mange stemmer fatter jeg ikke. Ej heller, at Sanna Nielsens iøvrigt meget smukke sang blev en sikker nr. 2. Men at Nordman fik så få stemmer er jo direkte underligt! Til gengæld undrer det mig ikke at Sjögren og Frida blev sidst, men blot 6 point til vores lokale Skivarp-pige var alligevel lidt synd... Stadigvæk er vi dybt imponerede af det svenske niveau kontra det danske. Et stærkt felt, og et kanon-show. Vi glæder os allerede til næste år. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret March 17, 2008 Men Svenskere har et meget specielt forhold til hvad der er godt :D Jeg tror det handler om at folk stemme på hvad de tror har en chance i finalen og det kan man alligevel ikke vide noget om. Man skal bare stemme på det man kan lide. Stadigvæk er vi dybt imponerede af det svenske niveau kontra det danske. Et stærkt felt' date=' og et kanon-show. Vi glæder os allerede til næste år.[/quote'] Det svenske show er bare så meget bedre ! Jeg synes iøvrigt at Linda Bengtzing's sang var ret normal schlager, men der er sq noget over den tøs. Jeg har set hende live i Helsingborg og hun er super cool. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites