settlers 10 Anmeld indhold Skrevet February 1, 2008 Hej, Jeg skal snart flytte til sverige og kommer til at arbejde i Danmark som en del af jer, det jeg er interesseret i er at høre alle jer som arbejder indenfor sundhedssystemet og omkring jeres erfaringer med at pendle frem og tilbage mellem arbejde og hjem? Hvilken hospital synes I er nemmest at pendle frem og tilbage til? er det amagerhospital, hvidovrehospital eller et helt tredje hospital? M.v.h Settlers Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jeppe 10 Anmeld indhold Besvaret February 1, 2008 Uden at pendle dagligt til noget sygehus i forvejen, ville jeg da klart sige Amager hospital. Det er da nærmest og tager kortest tid..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2008 Tidsmæssigt tror jeg faktisk Hvidovre er hurtigere..... Men Amager er tættere på. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
settlers 10 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2008 Tak for jeres svar, Jeg kan godt se at Amager hospital geografisk er tættes på, men jeg er ikke sikker på at det er det hurtigeste, for man skal igennem byen for at komme til motorvejen??? jeg ved hellere ikke rigtig om der trafik osv... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2008 Kvalitet Jeg ville måske også lige se på hvilken sted der er bedst at arbejde på Dödens hospital eller Hvidovre Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2008 Om amager hospital så lå hvor Netto og McD ligger i lufthavnen idag tog jeg videre til Hvidovre eller et helt 3. Har KUN haft dårlige oplevelser med amager hospital! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mulde 10 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2008 Jeg har ingen mening om kvaliteten af de to hospitaler, men jeg kører (næsten) forbi Amager hosp. hver dag på vej til Chr.havn og videre til Rigshospitalet. På det tidspunkt, hvor jeg kører, tager det max. ½ time at køre til Amager hosp., og så hurtigt tror jeg ikke, at man kan komme til Hvidovre - omend jeg dog ikke har taget dén tur i myldretiden. Til info. tager det 50 min. at komme fra Oxie til Riget med et stop på Chr.havn for at sætte en af. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kira 10 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2008 På Riget skal man for at møde kl 7 med 6,51 fra Svågertorp og er der 6,45 Gentofte skal man ligeledes med 6,51 og er der 6,50 Jeg har kun prøvet Hvidovre en enkelt gang - det er lidt en lang bustur syntes jeg... Er dy sygeplejerske - så kender jeg et godt sted at søge job :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2008 Jeg er sgu også tilbøjelig til at sige Hvidovre. Lige ud af motorvejen, af ved Avedøre, og gerade aus af Havnevejen - kan ikke tage lang tid, 10-15 min? Skal du til Amager, skal du af ved første afkørsel, gennem rundkørslen og tilbage til lortekrydset v/ Strandvejen, ud af Strandvejen op til Italiensvej. Tror ikke det kan betale sig. Man kunne også køre op til Tårnby og den vej igennem, men tror stadig ikke det kan betale sig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2008 På Riget skal man for at møde kl 7 med 6,51 fra Svågertorp og er der 6,45 Gentofte skal man ligeledes med 6,51 og er der 6,50 Det kan umuligt være DSB du kører med. Svågertorp til Riget på -6 min. Svågertorp til gentofte på -1 min. Simpelthen imponerende! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kira 10 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2008 Ihhh BS du er lige lidt for skarp her lørdag aften Jeg mener naturligvis 5.51 - 6.45 og Gentofte 5.51 - 6.50 Nu passer det vist lidt bedre :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2008 Ja...selv jeg kan ikke gøre det hurtigere...........Det kan umuligt være DSB du kører med. Svågertorp til Riget på -6 min. Svågertorp til gentofte på -1 min. Simpelthen imponerende! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
settlers 10 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2008 Tusind tak for alle jeres svar, P.t. arbejder jeg på gentofte hosp. og ja som sygeplejerske :) , men tror at det kommer til at tage alt for lang tid at køre igennem byen. Derfor overvejer jeg at finde et hosp. nærmer malmø. Efter at have læst jeres indlæg tror jeg også selv at den bedste valg vil være hvidovre hosp så endnu engang tak. Jeg kan lige benytte lejligheden til at spørge jer om i er glade for at bo i sverige, for vi har været meget i tvivl :)? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mulde 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 Jeg kan lige benytte lejligheden til at spørge jer om i er glade for at bo i sverige' date=' for vi har været meget i tvivl :)?[/quote'] JA !! Har ikke fortrudt et sekund !! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
settlers 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 Det glæder mig at høre :D:D:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2008 Jeg kan lige benytte lejligheden til at spørge jer om i er glade for at bo i sverige' date=' for vi har været meget i tvivl :)?[/quote'] Hell yeah! Det er sq toppen! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mette 0 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2008 Har kørt til begge steder mange gange. Det er hurtigst at køre til Amager Hospital (ca. 10 min. fra broen), men Hvidovre er et bedre hospital (ligger ca. 20 min. fra broen, for fra Avedøre tager det min. 7 min.) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
settlers 10 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2008 10 min. kan jeg leve med, siden der er flere herinde som ikke er så glade for Amager hosp. :th2: der må være noget om snakken. Kender du nogen gode afdelinger man kan søge på? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
settlers 10 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2008 Kan se at du bor i Vellinge :D det er der vi snart skal flytte til :D. Hvordan er byen? Menneskerne? Har du små børn? og kan du anbefale nogen gode vuggestuer? jeg kan jo blive ved....sorry :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites