Jump to content
settlers

Amagerhospital eller hvidovrehospital?

Recommended Posts

Hej, Jeg skal snart flytte til sverige og kommer til at arbejde i Danmark som en del af jer, det jeg er interesseret i er at høre alle jer som arbejder indenfor sundhedssystemet og omkring jeres erfaringer med at pendle frem og tilbage mellem arbejde og hjem? Hvilken hospital synes I er nemmest at pendle frem og tilbage til? er det amagerhospital, hvidovrehospital eller et helt tredje hospital? M.v.h Settlers

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har ingen mening om kvaliteten af de to hospitaler, men jeg kører (næsten) forbi Amager hosp. hver dag på vej til Chr.havn og videre til Rigshospitalet. På det tidspunkt, hvor jeg kører, tager det max. ½ time at køre til Amager hosp., og så hurtigt tror jeg ikke, at man kan komme til Hvidovre - omend jeg dog ikke har taget dén tur i myldretiden. Til info. tager det 50 min. at komme fra Oxie til Riget med et stop på Chr.havn for at sætte en af.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

På Riget skal man for at møde kl 7 med 6,51 fra Svågertorp og er der 6,45 Gentofte skal man ligeledes med 6,51 og er der 6,50 Jeg har kun prøvet Hvidovre en enkelt gang - det er lidt en lang bustur syntes jeg... Er dy sygeplejerske - så kender jeg et godt sted at søge job :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er sgu også tilbøjelig til at sige Hvidovre. Lige ud af motorvejen, af ved Avedøre, og gerade aus af Havnevejen - kan ikke tage lang tid, 10-15 min? Skal du til Amager, skal du af ved første afkørsel, gennem rundkørslen og tilbage til lortekrydset v/ Strandvejen, ud af Strandvejen op til Italiensvej. Tror ikke det kan betale sig. Man kunne også køre op til Tårnby og den vej igennem, men tror stadig ikke det kan betale sig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
På Riget skal man for at møde kl 7 med 6,51 fra Svågertorp og er der 6,45 Gentofte skal man ligeledes med 6,51 og er der 6,50
Det kan umuligt være DSB du kører med. Svågertorp til Riget på -6 min. Svågertorp til gentofte på -1 min. Simpelthen imponerende! :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak for alle jeres svar, P.t. arbejder jeg på gentofte hosp. og ja som sygeplejerske :) , men tror at det kommer til at tage alt for lang tid at køre igennem byen. Derfor overvejer jeg at finde et hosp. nærmer malmø. Efter at have læst jeres indlæg tror jeg også selv at den bedste valg vil være hvidovre hosp så endnu engang tak. Jeg kan lige benytte lejligheden til at spørge jer om i er glade for at bo i sverige, for vi har været meget i tvivl :)?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har kørt til begge steder mange gange. Det er hurtigst at køre til Amager Hospital (ca. 10 min. fra broen), men Hvidovre er et bedre hospital (ligger ca. 20 min. fra broen, for fra Avedøre tager det min. 7 min.)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites