Jump to content
splint

Advarsel

Recommended Posts

Havde desværre en mindre skade på bilen den 23.12.07. Denne anmelder jeg til forsikringsselskabet SVELAND og alt ser ud til at være ok. Jeg laver en aftale med Motorcenter i Skurup, at de skal lave bilen. Jeg kan først få en tid den 18.01.08 og dette er så ok, da bilen kan køre indtil da. Af motorcentret får jeg at vide at det vil tage ca. 2 uger at reparere den. Ringer i dag så for at høre om den er færdig og svaret er nej. De er ikke startet endnu. De har sendt en kalkyle til forsikringen, men har intet hørt. Fuck, hvor er det uprofessionelt. At det skal tage så lang tid bare for at sende et svar. Motorcentret havde kontaktet SVELAND og rykket dem for et svar, men stadigvæk intet. Må selv ringe til forikringen i morgen og høre hvad f..... de har gang i. AMATØRER Hold jer væk fra det selskab.:mad::mad::mad:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror sku næsten det er alm. praksis herovre :( Måtte vente halvanden måned på at se min Impreza igen da den var på værksted med en forsikringsskade - her var det Folksam som ikke kunne tage sig sammen, selvom både værksted og jeg rykkede for svar. Men da jeg skulle have fixet en skade på min A8 hos Länsforsäkringar gik det anderledes hurtigt :) En tur på besiktningsstationen, 3 dage efter kom godkendelsen med post og så var det bare på værksted med kareten :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Sveland Vedr. Sveland så har jeg et spørgsmål. Begge vores biler og hus er forsikret i Länsforsäkring, men har i de sidste 6 måneder modtaget opkrævninger på bil og hus fra Sveland. Jeg har aldrig kontaktet dem, aldrig modtaget tilbud, men kun opkrævnininger ! Jeg betaler dem naturligvis ikke og jeg har ikke kontaktet Sveland, men er der andre der har oplevet det samme ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ringede til sveland for at rykke dem, her fik jeg at vide at en taksator først ville komme på tirsdag. Hvor er de dog dygtige. Det kunne være man skal tegne en ekstraforsikring, således at man for lejebil i op til 45 dage, så kunne det være de kunne få fingeren ud af kanalen.:mad::mad:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites