millis 10 Anmeld indhold Skrevet January 31, 2008 er det ikke den næste begivenhed der ligger lige om hjørnet...? altså jeg vil ikke stå for at arrangere eller finde lokale, da jeg syntes jeg har lidt rigeligt om ørene i øjeblikket.... men vil jo meget gerne deltage.... hehe nej hvad siger i til et sammenskuds gilde... alle medbringer en ret hver og så lidt drikkelse... (til eget forbrug) denne gang gerne starte lidt tidligere....(og gerne med børn...?) anyone???? camilla og ørn (gud hvor jeg klovner i skriveriet idag... den skulle jo stå herinde) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sof 10 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2008 Det synes jeg lyder som en plan!! Det med og tage egen mad og drikke med!! Jeg vil bare heller ikke stå for det... har nok i og passe den lille for tiden!! Sofie og Lars Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
KHEN28 10 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2008 Det lyder som en plan - vi er klar :-) Karina & Søren Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
julle 10 Anmeld indhold Besvaret February 24, 2008 når bliver det til noget og hvad dag så jeg ved om vi kan. jeg vil meget gerne hjælpe med til hvis vi kan den dag altså:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim Andersen 10 Anmeld indhold Besvaret February 25, 2008 Det lyder som en rigtig god ide. Men da der er mange som til tider kan være lidt tidspresset pga. arbejder og andre gøremål, kunne det så ikke være en ide, at oprette en Oxie kultur og festkomite bestående af 3 eller 4 familier Da det ikke skal være en opgave for livet, at være i en festkomite kunne sådan en komite være på valg til en sommerfest når grillen tændes. Vi stiller gerne op til dette arbejde ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
millis 10 Anmeld indhold Besvaret February 25, 2008 påsken ligger fra den 20-24 marts da jeg nu selv har taget ansvaret for min meddelse om noget kom sammen, ville jeg høre hvad dag der passer folk bedst. de fleste har jo nok en masse ting de skal her i påsken. jeg har skrevet til mottley som sørgede for fælles lokale sidst, da vi ikke har noget i vores forening da det er brændt ned. jeg tænker at det passer ca kl 15 på den dag der bliver valgt. vi medbringer hver især en ret, eller jeg kan komme med en liste og så kan folk skrive sig på. så kan vi på den måde få en god buffe. drikkelse medbringer man selv (de stærke sager) eller vi kan alt afhængig af hvor mange der nu vil deltage, opkræve et lille beløb som dækker udgifter til lokale (hvis vi bliver mange) eller en enkelt kasse øl eller 2 og lidt sodavand. så kom med et foreslag om hvilken dag der passer bedst. så vil jeg se om der er flere der hopper på med at arrangere. mit bud ville være den 22 marts. hvad siger i til det? millis Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Claus54 10 Anmeld indhold Besvaret March 23, 2008 TAK for en utrolig kæmpe fed PÅSKEFROKOST. Tak til festudvalget:th2: og undskyld til naboér der måtte have været generet og uden nattesøvn. Knus Laila & Claus.:messenger Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites