millis 10 Anmeld indhold Skrevet January 31, 2008 nogen der er interesseret i at holde noget fastelavns halløj med ungerne???? min dreng er jo nok lidt for lille (15 md, så det er vidst mere en fornøjelse for forældrene) til at han syntes det er sjovt endnu, men man kunne jo gøre det til en årlig tradition???? nogle gode ideer....? camilla og ørn Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
millis 10 Anmeld indhold Besvaret February 1, 2008 ingen interesseret overhovedet...? nå men så vil jeg kaste mig ud i fastelavns boller.. her hjemme "boller" vi både på svensk og islandsk i år... så hvis der er nogen der har lyst er i meget velkomne... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2008 Hmm. undskyld men hvornår er der fastelavn:flov: nogen der er interesseret i at holde noget fastelavns halløj med ungerne???? min dreng er jo nok lidt for lille (15 md, så det er vidst mere en fornøjelse for forældrene) til at han syntes det er sjovt endnu, men man kunne jo gøre det til en årlig tradition???? nogle gode ideer....? camilla og ørn Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2008 Hmm. undskyld men hvornår er der fastelavn:flov: Det er det 49 dage før påskesøndag, så kan du selv finde ud af hvornår det er påske hint: det er påskesøndag om 50 dage... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2008 Fastalavn i morgen Det er fastalavn i morgen, så det er måske lige lidt sent at få fat i en tönde og sådan. Men ellers en udmärket i det. Om ikke andet så for at vise de Svenske naboer hvad fastalavn er der man ikke fejrer det herovre. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
millis 10 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2008 tønde er ikke noget problem.. tror vi alle er blevet lidt julerunde... hehe.. nej vi kunne jo godt smutte en tur forbi bilka... der er der en masse tønder tilbage... men gider ikke købe en hvis der ikke er nogen friske... måske det bliver til noget næste år....???? så vil vi guffe fastelavns boller istedet... mmmmm Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites