Jump to content
millis

fastelavn er mit navn...

Recommended Posts

nogen der er interesseret i at holde noget fastelavns halløj med ungerne???? min dreng er jo nok lidt for lille (15 md, så det er vidst mere en fornøjelse for forældrene) til at han syntes det er sjovt endnu, men man kunne jo gøre det til en årlig tradition???? nogle gode ideer....? camilla og ørn

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm. undskyld men hvornår er der fastelavn:flov:

nogen der er interesseret i at holde noget fastelavns halløj med ungerne???? min dreng er jo nok lidt for lille (15 md, så det er vidst mere en fornøjelse for forældrene) til at han syntes det er sjovt endnu, men man kunne jo gøre det til en årlig tradition???? nogle gode ideer....? camilla og ørn

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

tønde er ikke noget problem.. tror vi alle er blevet lidt julerunde... hehe.. nej vi kunne jo godt smutte en tur forbi bilka... der er der en masse tønder tilbage... men gider ikke købe en hvis der ikke er nogen friske... måske det bliver til noget næste år....???? så vil vi guffe fastelavns boller istedet... mmmmm

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites