Jump to content
milla

kørt lidt for stærkt

Recommended Posts

først og fremmest nej jeg køre ik i nogen sort a3.. men en sort a6 3.0tdi med en lille chip:laugh: og jeg fik mit kørekort tilbage af betjentene da de var færdige... og jeg ved sku godt jeg ikke kan køre over 100 i en 50 zone hvis det er ved en skole osv. men jeg bor ude ved Bara og hvis nogne kender klågerupsvågen derude så ved de at der i et MEGET langt stykke er 50km/t som max selvom man ka ku køre 80 SIKKERT og det må man også resten af vejen på nær lige i 5-6km de sagde jeg ville få bøden på de 4000SEK og så ville de indberette til de danske myndigheder om forseelsen herovre så må vi se om de gør noget ved det eller hvad, de sagde til mig havde det været et svensk kørekort havde de taget det, men når det er dansk ved de ikke hvad den danske myndighed siger men de sagde ikke noget om køreforbud eller noget faktisk ret flinke betjente en dansk betjent havde prædket for mig i 1½ time om uha og puha at jeg kørte for stærkt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad så gamle dreng......Skriver du i fruens navn????:D Sjovt med så mange dækprofiler herinde.......:lol: Der sker ikke noget med det danske politi. Du bor i Sverige og bøden sendes hertil. Det danske politi bliver ikke inddraget for borgere der har bopæl i SE. Så hvem har adresse herovre og hvem har på Frederiksberg???? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Adresse i DK Läs i förste indläg: Folkeregister adr i DK

Hvad så gamle dreng......Skriver du i fruens navn????:D Sjovt med så mange dækprofiler herinde.......:lol: Der sker ikke noget med det danske politi. Du bor i Sverige og bøden sendes hertil. Det danske politi bliver ikke inddraget for borgere der har bopæl i SE. Så hvem har adresse herovre og hvem har på Frederiksberg???? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ok..... Også svært at holde sig opdateret med hvad folk laver......:)
Ja...specielt når man melder sig ud herfra og kommer tilbage undercover også hele 2 undercover profiler. Så er det svært ja :rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
. men jeg bor ude ved Bara og hvis nogne kender klågerupsvågen derude så ved de at der i et MEGET langt stykke er 50km/t som max selvom man ka ku køre 80 SIKKERT og det må man også resten af vejen på nær lige i 5-6km
Jo, jeg kende vej den med to bus stoppesteder, en krydsene cykelsti, en tank m.m de første km. Kører der hver dag, 50 km/t er hurtig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Rundkørsel' date=' 200 meter 'næsten motorvej', lyskryds, 200 meter 'næsten motorvej', rundkørsel.... se så at få knaldet de 130 km/t skilte op.[/quote'] 130 ville jeg nu ikke plædere for. Men 70 km/t som grænsen også er længere ude ville virke mere naturligt. Reelt set er byzonen jo ikke startet endnu. Det er kun svenske myndigheders fartforskrækkelse eller maskin-tænkning der gør, at den hedder 50. De har dog allerede til dels erkendt at de har lavet en fejl og sat grænsen til 60 på noget af strækningnen I Danmark er jeg næsten sikker på at man ville have sat grænsen til 70. Husk på at for nogen år siden var Rådet for Større Færdelssikkerhed i Danmark faktisk ude og sige at man skulle sætte hastighedsgrænserne OP på enkelte af de københavnske indfaldsveje fordi grænserne enkelte steder var utroværdigt lave. Det fungerer bedst hvis man har sat nogen grænser som folk kan se er rimelige og derfor overholder dem - gerne suppleret med lidt kontrol nu og da.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Helt enig - 70 km/t havde været perfekt. Det jeg opponerede mod var at du kaldte det for en 'næsten motorvej', samt brugte den pågældende strækning som blåstempling af at køre med motorvejshastighed i en byzone.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites