Guma 10 Anmeld indhold Skrevet January 30, 2008 Hej alle. Jeg har et fint magnoliatræ foran mit hus og nu har jeg fået besked fra vores bestyrelse, at jeg skal fjerne træet, fordi huset kan blive ødelagt pga træets rødder. Desvære kan jeg ikke fjerne træet selv og derfor søger jeg en, som kan gøre det for mig (altså mod betaling, ikke for smukke sorte øjne :D ). Er der nogen derude, som kan hjælpe mig med det, eller kender til een, som kan hjælpe? På forhånd mange tak! Güllü Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Wonko the Sane 10 Anmeld indhold Besvaret January 30, 2008 Du har en PM.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guma 10 Anmeld indhold Besvaret January 30, 2008 Smukt, tak! Har lige sendt svaret. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guma 10 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2008 Kære Wonko the Sane! Jeg ville takke dig for et stort arbejde! Tusind tak skal du have! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Wonko the Sane 10 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2008 Det var så lidt! Det lykkedes jo over al forventning. Selvom jeg på et tidspunkt var lidt nervøs for naboens hus Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites