Missarhh 10 Anmeld indhold Skrevet January 29, 2008 Nogen som kender til et firma, der importerer biler fra Tyskland og gerne vil have ens gamle bil (sort Seat Leon FR '08, aut. med DSG, sænket og med soltag) med i handlen? Jeg har nemlig set mig lun på en Opel Antara og vil derfor gerne have hentet én hjem fra Tyskland, men orker ikke at skulle sælge Leon'en selv og få det hele til at passe sammen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret January 29, 2008 Hvorfor vil du have en ny bil hjem fra tyskland? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret January 29, 2008 Det vil de fleste forhandlere - du får typisk bare mindre for bilen når du ikke køber en bil de har på lager. Prøv evt. www.prestigeauto.se i Vellinge, ved han har gjort det nogle gange... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Missarhh 10 Anmeld indhold Besvaret January 30, 2008 Hvorfor vil du have en ny bil hjem fra tyskland? Fordi jeg kan finde bilen billigere og ældre i Tyskland end jeg har kunne finde den i Sverige indtil videre. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Missarhh 10 Anmeld indhold Besvaret January 30, 2008 Det vil de fleste forhandlere - du får typisk bare mindre for bilen når du ikke køber en bil de har på lager. Prøv evt. www.prestigeauto.se i Vellinge, ved han har gjort det nogle gange... Tak for hjælpen :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 30, 2008 Fordi jeg kan finde bilen billigere og ældre i Tyskland end jeg har kunne finde den i Sverige indtil videre. Men husk lige at dem der henter bilen til dig, jo også tager en pæn del for at hente bilen til dig, så besparelsen skal være meget stor før det kan betale sig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Missarhh 10 Anmeld indhold Besvaret January 30, 2008 Men husk lige at dem der henter bilen til dig' date=' jo også tager en pæn del for at hente bilen til dig, så besparelsen skal være meget stor før det kan betale sig.[/quote'] Tak, men det ved jeg godt ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites