Jump to content
benjaminsmor

Poker på samme IP?

Recommended Posts

Kan man godt spille på samme bord hvis man har samme IP-adr? Jeg er bange for at gå ind og spille på samme bord som min mand fra samme adr. hvis de nu tror vi snyder, er der ikke noget om det? Jeg ku bare så godt tænke mig at smadre ham i poker en dag, men jeg gider heller ikke at de lukker min konto.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab

det er svært at svare endtydigt på for det er lidt en fortolkning. Der er forskellige regler for forskellige pokersites. Dog har de somregel folk til at holde øje hvis der begynder at være et gentagende mønster og hvis de føler der er det, så spærre de involverede konti og indfryser eventuelle gevinster og bankroll. Men hvis det er fordi I bare vil spille mod hinanden, så tror jeg de er ret ligeglade.. Men som MRoderick skriver, så kig i betingelserne for de respektive sites.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab

uden at gøre mig alt for klog på alle poker applikationer, så åbner de fleste igennem en særskildt applikation - så det er vidst uden om browsere..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites