sof 10 Anmeld indhold Skrevet January 29, 2008 Hej med jer! Er her nogle med små babyer her i Oxie?? Jeg fødte en dejlig dreng den 13 januar og ville gerne møde nogle flere med samme størrelse eller der omkring... Knus Sofie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
millis 10 Anmeld indhold Besvaret January 29, 2008 3 md jeg har en datter fra den 2 november, så hun er jo ganske lille endnu... men er da frisk på at mødes en dag hvis det er... snakker også med en anden pige der har en søn på ca 4 md. om ikke andet kan di gå ind på det forum der hedder dk mor i malmø prøver lige at vedhæfte et link.. så må vi se om det virker.. er der inde men bruger det ikke så meget igen... http://uk.groups.yahoo.com/group/dk-mor-i-malmoe/ camilla Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lisa-marie 10 Anmeld indhold Besvaret January 29, 2008 Jeg er meget intresseret, jeg har en søn fra den 29 nov. Håber vi kan finde ud af noget. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
millis 10 Anmeld indhold Besvaret January 29, 2008 ok lad os sige det sådan her... vi kunne evt starte med at holde lidt "fika" hos en af os, og så se om der er flere der hopper på vognen.... jeg ligger gerne lejlighed til, men så bliver det først i næste uge. ser lige om hende maria også er med på den... er ellers med i mødregruppe men det er med den store, så kender ikke nogen der har babyer på min den mindstes alder, andet end en enkelt... camilla Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lisa-marie 10 Anmeld indhold Besvaret January 29, 2008 lyder som en rigtig god ide. Hvor i Oxie bor i? Jeg kan bare ikke mandag og tirsdag. Vi glæder os Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sof 10 Anmeld indhold Besvaret January 29, 2008 Perfekt!!! Jeg bor på Fajansvägen i rækkehus sammen med min kæreste.. Det er vores første barn!! Hvor bor i??? Sofie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sof 10 Anmeld indhold Besvaret January 30, 2008 Bor MEGET tæt på Oxie centrum.... det tager mig 5 minutter og gå derned!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lisa-marie 10 Anmeld indhold Besvaret January 30, 2008 Vi bor Lergodsvägen lige ved preem tanken, hvis du ved hvor det er. det er også vores første barn, mikkel. hvilken dag kan du og de andre i næste uge. hilsen lisa Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sof 10 Anmeld indhold Besvaret January 30, 2008 Jep... Jeg ved hvor tanken ligger :-) Jeg kan ikke Mandag og Fredag!! Ellers er jeg ledig..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
millis 10 Anmeld indhold Besvaret January 30, 2008 jeg bor oshögavägen som er på den anden side af togstationen... men ved hvor fajansvägen ligger... tror ikke jeg har så mange planer i næste uge, så det må jo næsten blive op til jer... forresten så er der lege skole i kirken hver tirsdag og fredag, hvis i ikke vidste det... nå ja det er så mit nr 2 barn.. camilla Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lisa-marie 10 Anmeld indhold Besvaret January 30, 2008 onsdag hvad siger i til onsdag? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sof 10 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2008 millis Mig og lisa-marie har talt lidt om onsdag hvis du kan der??? Vi bliver da kun 3 indtil videre eller hva??? Sofie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
millis 10 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2008 onsdag det kan jeg nok godt... skal det være hos mig??? eller en anden??? vi bliver foreløbigt kun 3, men vil da lige høre hende den anden jeg snakker med, da hun også næsten lige har fået barn... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sof 10 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2008 Det kan vi godt sige!!! :) Hmm.. må man spørge om hvor gamle i er?? Jeg er selv 22 og kæresten 32.. Sofie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
millis 10 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2008 jeg er 25 og manden er 29.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sof 10 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2008 Ok :) Jamen skal vi så ikke sige onsdag kl 12 eller noget hjemme hos millis??? Jeg ved bare ikke helt hvor det ligger henne.. vi kunne måske mødes ved stationen og tage hejm til dig?? ...og millis?? Hvad er dit rigtige navn?? Jeg hedder Sofie.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
millis 10 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2008 det kan vi nok godt finde ud af... mit rigtige navn er camilla. jeg følger lige med og ser hvad i bliver enige om og så kan jeg evt skrive en privet meddelse til jer med mit tlf nr. camilla Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lisa-marie 10 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2008 Det lyder som en rigtig god ide. Sofie vi kan jo bare mødes og så finde derned sammen? Jeg er 28 og min mand 31. Glæder mig til at se jer Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sof 10 Anmeld indhold Besvaret February 1, 2008 Det er bare en aftale :) Jeg skriver lige en privat meddelse med mit tlf nr... så kan vi mødes på tanken og følges ad!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
millis 10 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2008 hej tøser.... det var kl 12 vi aftalte ikke... har ikke lige haft så meget tid til at være på computeren... vi er godt nok lidt forkølede... men det er på vej retur.... (den lille er forkølet) så altså det er op til jer om i stadig vil komme.... ellers er i meget velkomne... camilla oshögavägen 234 hjemme nr 040549627 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lisa-marie 10 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2008 hej Camilla, det er da noget værre noget, hvis i er friske nok til det vil mikkel og jeg stadig gerne komme. og jo det var kl 12.:D Vi glæder os. Hilsen Lisa Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sof 10 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2008 Vi kommer... ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
millis 10 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2008 desværre desværre ja så har knægten fået mave influenza... hvilket smitter af ht.... det ville ikke være rart for nogle.. ville vildt gerne mødes, og er stidig frisk på det når vi er blevet raske... vil ikke byde nogen at skulle det mareridt igennem... så håber i andre finder ud af noget, om ikke andet får rullet en tur med vognene... og så kunne vi jo evt arrangere noget i næste uge... (pis også!) camilla Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sof 10 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2008 Det er bare helt i orden... Vi finder en anden dag hvor vi kommer hjem til dig!! Du må have god bedring med den lille... Tak for advarslen!!! :) Knus Sofie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites