Jump to content
sof

Babyer i Oxie!!

Recommended Posts

3 md jeg har en datter fra den 2 november, så hun er jo ganske lille endnu... men er da frisk på at mødes en dag hvis det er... snakker også med en anden pige der har en søn på ca 4 md. om ikke andet kan di gå ind på det forum der hedder dk mor i malmø prøver lige at vedhæfte et link.. så må vi se om det virker.. er der inde men bruger det ikke så meget igen... http://uk.groups.yahoo.com/group/dk-mor-i-malmoe/ camilla

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

ok lad os sige det sådan her... vi kunne evt starte med at holde lidt "fika" hos en af os, og så se om der er flere der hopper på vognen.... jeg ligger gerne lejlighed til, men så bliver det først i næste uge. ser lige om hende maria også er med på den... er ellers med i mødregruppe men det er med den store, så kender ikke nogen der har babyer på min den mindstes alder, andet end en enkelt... camilla

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg bor oshögavägen som er på den anden side af togstationen... men ved hvor fajansvägen ligger... tror ikke jeg har så mange planer i næste uge, så det må jo næsten blive op til jer... forresten så er der lege skole i kirken hver tirsdag og fredag, hvis i ikke vidste det... nå ja det er så mit nr 2 barn.. camilla

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok :) Jamen skal vi så ikke sige onsdag kl 12 eller noget hjemme hos millis??? Jeg ved bare ikke helt hvor det ligger henne.. vi kunne måske mødes ved stationen og tage hejm til dig?? ...og millis?? Hvad er dit rigtige navn?? Jeg hedder Sofie..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

hej tøser.... det var kl 12 vi aftalte ikke... har ikke lige haft så meget tid til at være på computeren... vi er godt nok lidt forkølede... men det er på vej retur.... (den lille er forkølet) så altså det er op til jer om i stadig vil komme.... ellers er i meget velkomne... camilla oshögavägen 234 hjemme nr 040549627

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

desværre desværre ja så har knægten fået mave influenza... hvilket smitter af ht.... det ville ikke være rart for nogle.. ville vildt gerne mødes, og er stidig frisk på det når vi er blevet raske... vil ikke byde nogen at skulle det mareridt igennem... så håber i andre finder ud af noget, om ikke andet får rullet en tur med vognene... og så kunne vi jo evt arrangere noget i næste uge... (pis også!) camilla

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites