skallstorp 11 Anmeld indhold Skrevet January 28, 2008 Deep purple til Ystad 9 August :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret January 28, 2008 Jamen go tur til Ystad så :) Selv dribler jeg i Amager Bio dagen inden, for der er der dømt Obituary Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nulla 10 Anmeld indhold Besvaret January 28, 2008 Er det ikke i KB hallen som altid ???? Må nok hellere se dem for 9. gang :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nulla 10 Anmeld indhold Besvaret January 28, 2008 JO .................Ons, 06.08.2008 kl 20 i KB jeg er max klar..........tror mine tøser bliver fan også, var til koncert da jeg var højgravid begge gange med DP hehe, små rock tøzer Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret January 28, 2008 Se her http://www.ystadallehanda.se/article/20080127/YSTAD/591962071 Er det ikke i KB hallen som altid ???? Må nok hellere se dem for 9. gang :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nulla 10 Anmeld indhold Besvaret January 28, 2008 Nå for fan Toft.............du mente de der langhåret gutter MTV Headbangers Ball Tour med Obituary (US) hehe sorry tag bjarne med han trænger til at få rystet hovedet Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret January 29, 2008 Nu vi snakker om gamle bands -er der ingen af jer, som skal til Megadeth her d. 8/2? Volbeat kommer også:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret January 29, 2008 Ikke mig men Jeg kan desvärre ikke, vi skulle ellers have för Swedenrock möde derinde Nu vi snakker om gamle bands -er der ingen af jer' date=' som skal til Megadeth her d. 8/2? Volbeat kommer også:th2:[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites