michael og carina 10 Anmeld indhold Skrevet January 27, 2008 Skal til og isolere loftet yderlige, har set de har Isover på tilbud i Hornbach. Nogen der kender noget til kvaliteten på dette mærke?? Noget man skal købe eller skal man gå efter fx rockwool Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
P.Hartmann 10 Anmeld indhold Besvaret January 27, 2008 Skal til og isolere loftet yderlige, har set de har Isover på tilbud i Hornbach. Nogen der kender noget til kvaliteten på dette mærke?? Noget man skal købe eller skal man gå efter fx rockwool Det er super at arbejde med ...har selv brugt det i et hus engang tilbage i tiden,,,Og effekten er det samme som det rockwool....men sundere at arbejde med...så det er bare at "rul" derud af...men husk at det skal ligge tæt.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
macman 10 Anmeld indhold Besvaret January 28, 2008 Religion Jeg tror det handler om hvad man synes bedst om, personligt hælder jeg mest til RockWool (stenuld), da det er væsentligt nemmere at arbejde med i batts. Glasuld stikker af h... til, men nu er jeg også bare lykkelig amatør ! Jeg har selv efterisoleret vores loft med RockWool med 2 lag á 150 mm (husk de skal ligge forskuldt). Effekten er næsten den samme, det er marginaler der skiller. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael og carina 10 Anmeld indhold Besvaret January 28, 2008 Var ude og kigge i dag, tror jeg har bestemt mig for løsuld, man kan leje en masikne der sprøjter det op, det tager en til 2 timer så er man færdig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites