rodschou 10 Anmeld indhold Skrevet January 27, 2008 Er ny her på siden (bær over med mig, kan ikke lige hitte ud af side:rolleyes:) Har boet her i Oxie i 2 år, og synes det er ved at være på tide at lære nogle flere at kende her i Oxie, kender faktisk ikke særlig mange her i byen:flov: bor her med min kæreste og Datter Knus Michele Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
julle 10 Anmeld indhold Besvaret February 13, 2008 hej det gør vi heller ikke hvor gamle er i:p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim Andersen 10 Anmeld indhold Besvaret February 14, 2008 Hej med jer. Vi er en familie på 4, Karina -Allan - Michael Vi har boet på Rapsåkersvägen 36 i Oxie, siden 1. juni 2007 Vi servere Gevalia kaffe hvis vejen falder forbi Hilsen Kim Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sof 10 Anmeld indhold Besvaret February 14, 2008 Hej med dig og velkommen til :p Er også lidt ny både her inde og i selve Sverige... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nagi 10 Anmeld indhold Besvaret February 14, 2008 Når Kim i kommer så til Oxie 1 juni 2008 ? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
rodschou 10 Anmeld indhold Besvaret February 14, 2008 hej det gør vi heller ikke hvor gamle er i:p Steffen er 27, jeg 23 og vores datter er fra 26 feb. 07 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
julle 10 Anmeld indhold Besvaret February 17, 2008 det er lige som os vores datter er kun 3 månder. men vi kan da finde ud af noget en dag hvis i har lyst har du barsel nu:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites