Jump to content
Tomcat

ÖresundsBorger generalforsamling Torsdag d. 31 januar 2008

Recommended Posts

Malmqvist fra området mellem Malmö og Helsingborg ville da gerne deltage - men grundet den massive aggressivitet og ødelæggelsestrang hos visse beboere i vores område, har vi ingen bil. Men statestikken for indbrud og hærværk på vores biler, skulle jo også nødig ødelægges pga. dovenskab.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg syntes det kunne være rart at vide hvem der er på valg, hvem der genopstiller og om der er nogle frivillige der allerede har har meldt at de gerne vil stille op. Evt. lidt om hvilke poster/udvalg som på tiden mangler folk, på den måde har man jo mulighed for at overveje om man selv mener man kan bidrage til en af de åbne roller, og lige tænke det igennem en dag, så man nu er sikker på man er klar til at påtage sig opgave og de timer det nu indebære.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Malmqvist fra området mellem Malmö og Helsingborg ville da gerne deltage - men grundet den massive aggressivitet og ødelæggelsestrang hos visse beboere i vores område, har vi ingen bil. Men statestikken for indbrud og hærværk på vores biler, skulle jo også nødig ødelægges pga. dovenskab.
Hvad med toget??;):)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg syntes det kunne være rart at vide hvem der er på valg, hvem der genopstiller og om der er nogle frivillige der allerede har har meldt at de gerne vil stille op. Evt. lidt om hvilke poster/udvalg som på tiden mangler folk, på den måde har man jo mulighed for at overveje om man selv mener man kan bidrage til en af de åbne roller, og lige tænke det igennem en dag, så man nu er sikker på man er klar til at påtage sig opgave og de timer det nu indebære.
Eftersom ingen til syneladende kan svare på hvem der er på valg, og i hvilke udvalg der mangler folk, er det så et udtryk for at der ikke mangler nogle ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Eftersom ingen til syneladende kan svare på hvem der er på valg' date=' og i hvilke udvalg der mangler folk, er det så et udtryk for at der ikke mangler nogle ?[/quote'] Eller ikke nogen der stiller op?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvad med toget??;):)
Sq inte når man bor uden for landskrona, hvor der er langt mellem lygtepælene - 3 km. til nærmeste bus og ingen regulære fortove. Cyklen blev også neglet sidste år, og har ikke fået købt ny endnu. Så jeg skal ikke først hjem fra arbejde, lufte doggie - og så afsted igen.... ikke med den togplan ! ! !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej Sune Godt spørgsmål. Sidder as we speek og hælder info i databasen, så bare lige blive færdig. Skynder mig! :D
Har du haft tid til det sidste på referatet - er nysgerrig, når jeg nu ikke selv kunne deltage den dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites