Michael-R1 10 Anmeld indhold Skrevet January 25, 2008 HEJSA Jeg overvejer kraftigt at flytte til vellinge!! Til jer der bor der er der noget for eller imod?? / :thumbdown Jeg har selvfølgelig været der nogle gange, og syntes det falder i min smag men måske jer der har boet der et stykke tid, kan fortælle mig noget jeg ikke ved?? Har været ude og kigge på et par huse, og endelig har jeg vist fundet et, som man kan få et lækkert hus ud af! :) På forhånd tak Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2008 Vellinge by eller Vellinge kommun ? Jeg kan ikke sige meget om byen, men ellers er her meget stille og roligt... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Michael-R1 10 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2008 Det jeg kigger på nu er i byen men har været lidt rundt!! Nu ved jeg jo ikke om jeg får det før underskrifterne er i orden, men Jeg satser stærkt på det blir i det område, Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2008 Det jeg kigger på nu er i byen men har været lidt rundt!! Nu ved jeg jo ikke om jeg får det før underskrifterne er i orden' date=' men Jeg satser stærkt på det blir i det område,[/quote'] Så kan det da være der bliver noget mc kørsel i år :th2: Du skal være velkommen... intet dårligt at sige om området Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Michael-R1 10 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2008 Jeg er altid klar på en tur:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Heino 10 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2008 Vi har nu boet i Vellinge i lidt over et år, og har absolut ikke fortrudt. Det er en lille stille by (nogle ville nok sige kedelig), hvor der ikke sker det store. Der er indkøbsmuligheder så man klarer sig i det daglige, ICA eller Willis. En bager findes også, hvis man vil have lidt brød. Der er gode busforbindelser til Malmø, hvis man skulle få brug for det. Pendlermæssigt er det lige så hurtigt herfra, som fra Malmø City, da motorvejen går lige uden om byen. Så medmindre det er storbyliv man er ude efter, kan Vellinge absolut anbefales:thumbup: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter M 10 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2008 Vi har boet snart 3 år i Östra Grevie, ca 10 min fra Vellinge, men stadig i kommunen. Handler i Vellinge engang imellem, og det er super at der altid er parkeringspladser (og ingen parkringsvagter). Nu jeg tænker over det har jeg vist aldrig set en politibil i nærheden af Vellinge. Der er lidt wild west over det. Var ved Mobilia idag, kørte rundt og rundt sammen med mange andre håbefulde og småstressede trafikanter og ledte efter ledige pladser, suk...Der er dejligt på landet :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mette 0 Anmeld indhold Besvaret January 28, 2008 FYI: Man kan ikke få p bøder i Vellinge Kommune - Jeg kan kun anbefale Vellinge, har boet her i 3½ år. Men er du til storby, barer og pizzeriaer lige i nærheden og mange af slagsen så er Malmö helt sikkert et bedre sted. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Michael-R1 10 Anmeld indhold Besvaret January 28, 2008 Jeg har boet i malmø i 6 år ( og er lidt træt af "storby og bare"), men vil gerne have mig et hus lidt uden for ;-) så derfor!! Hvis det så også det var de andre bøder man ikke fik, villi det jo være som at komme i himlen :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
settlers 10 Anmeld indhold Besvaret February 1, 2008 Hej, Vi har også lige købt et hus i vellinge, har kun hørt godt om byen så det bliver rigtig spændende. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites