Nielsen_sweden@hotmail.co 10 Anmeld indhold Skrevet January 25, 2008 Er nogen firske på at træne i S.A.T.S i Helsingborg sammen med mig? Jeg er en frisk pige på 20 år og træningen vil mest være i weekenderne. Ida Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret January 26, 2008 Du kommer lige et par uger for sent - har lige købt udstyr til hjemmetræning hehe. Men held og lykke - det er altid sjovere at træne 2 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
leon 0 Anmeld indhold Besvaret January 26, 2008 jeg leder faktisk efter et nyt trænings center med er sats ikke max dyrt. Kan ikke finde noget på deres hjemmeside? Mvh Leon Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
-TCOB- 10 Anmeld indhold Besvaret January 29, 2008 Du kommer lige et par uger for sent - har lige købt udstyr til hjemmetræning hehe. Men held og lykke - det er altid sjovere at træne 2 Basse du skulle da starte Fitness24Seven, det blvier da lidt kedelig der hjemme:rolleye: Ej hvis du ombestemmer vil jeg anbefale Fitness24Seven, billig( også lige til dig Leon) har åben ja 24/7 og der er flere dansker der nede:sick: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret January 29, 2008 Problemet er, at jeg gider ikke tage fra job og til fitness - og så hjem - så ryger det meste af min dag de 3-5 gange om ugen jeg træner. Nemmere derhjemme - der kan jeg sætte vask over, se tv osv osv - snakke telefon og alt det der skal nås, mens der trænes. Og så kan jeg så absolut ikke motivere mig selv, når jeg træne solo - og min normale træningspartner bor stadig i KBH - selv om jeg har prøvet at lokke ham til sverige hehe. Puha, så trænger jeg vist også til en tudekiks *G* Plus jeg er igang med at søge job i KBH området - så skal også flytte syd på, på et tidspunkt forhåbentligvis - ikke dukket noget op endnu *G* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites