Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2008 Ja McManden har så brændt os af, men der er så 2 der har meldt, så nu ser listen sådan her ud. Lynge Annaogmichael (altså, nok bare Michael) Spiff PSAUSA Zeni Credde Bozzen Vi siger kl 18 til Hot Dogs, og kald mig bare kedelig men tror sku jeg bare koger dem i en gryde;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret February 11, 2008 Kan i ikkel sige ja eller nej om i er med på Hot Dogs? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret February 11, 2008 Kan i ikkel sige ja eller nej om i er med på Hot Dogs? Hot dogs er helt fint med mig. Det er mindre fedtet end pizza, og kan spises med én hånd mens vi spiller :). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret February 11, 2008 Passer også mig fint ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret February 11, 2008 Hot dogs er helt fint med mig. Det er mindre fedtet end pizza' date=' og kan spises med én hånd mens vi spiller :).[/quote'] Som dealer må du nok skulle indstille dig på, at skulle bruge begge hænder Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret February 12, 2008 Der skal måske lige en adr. på, Södre Gulsparvsgatan 24B, 21561 Malmø. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bozzen 10 Anmeld indhold Besvaret February 13, 2008 Definitivt hotdogs. Med sød stærk sennep tak! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret February 13, 2008 sød stærk sennep tak! Øh ?? Har du så også extra mild chilli ??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret February 13, 2008 Definitivt hotdogs. Med sød stærk sennep tak! Har du ikke travlt på arbejdet Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret February 17, 2008 Tak for igår alle sammen, det var hyggeligt i kunne komme og spise min mad og vinde mine penge:flov: Men hyggeligt det var det, og vi da gentage det snart:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret February 17, 2008 Tak i lige måde, det var hyggeligt - specielt ok at gå i nul efter sidste runde. Iøvrigt, jeg fandt det kort du manglede: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret April 4, 2008 Har sidder og fulgt med i EPT'en i San Remo og er blevet helt lun på noget live Poker. Tænkte jeg ville prikke lidt til denne tråd og høre om der er noget i gære nogen steder? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
macpack 10 Anmeld indhold Besvaret April 26, 2008 Har lige læst tråden her, og tænkte på om der ikke skal afholdes noget igen.? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lorup 10 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2008 Poker arrangement Har lige læst tråden her' date=' og tænkte på om der ikke skal afholdes noget igen.?[/quote'] Lige mine ord: http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?p=151006#post151006 :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites