larsk 14 Anmeld indhold Skrevet January 25, 2008 Jeg flytter om 10 dage ind vest for Skivarp, og forventer at måtte 'fordre' flyttemændene af med Pizza eller lignende. Jeg kan se på Eniro, at Pizza udvalget er stærkt begrænset i Skivarp og Skurup ( http://gulasidorna.eniro.se/query?what=cs〈=&ax=&search_word=pizza&geo_area=skurup ) Er der nogen der kan sige mig om Helen's i Skivarp er rimelig okay, eller hvilken af de 4 i Skurup, jeg bør køre til ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim H 10 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2008 Nu er jeg ikke nogen ekspert på pizzaer, men jeg har da en mening. Helen's i Skivarp er nok præcis hvad du skriver - "rimelig okay". Selv kører jeg hellere til Pizzaboden i Skurup - ligger på et gadehjørne i nærheden af stationen. Efter at have skrevet mit svar, har jeg opdaget, at Pizzaboden ikke er med på "din" liste Den ligger på Södergatan i Skurup. På højre side af Södergatan på et hjørne ved den anden vej/gade efter jernbanen. I retning mod syd ... Du kan klikke på en af de andre på listen og bede om mere information "Visa mer" - så kommer der et kort, som du kan blive klogere af ;) Velbekomme - og i øvrigt også velkommen til byen ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hoffmeyer 10 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2008 Hej larsk. Jeg kan varmt anbefale Intermezzo Deli, selvom den ikke har fået så mange stjerner. Måske har vi kun haft gode erfaringer fordi vi vælger fra den dyre ende. Og så lige velkommen til egnen ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mc.Kinnell 10 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2008 Helenes er ikke at anbefale hvis du spør mig!!! Vi plejer at købe Pizza på Abbekås Pizzaria ligger på Idrotsv. T-krydset fra Skivarp og så til venstre så kan du ikke undgå at se det - ligger på venstre hånd. Og velkommen til området. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Koch 10 Anmeld indhold Besvaret January 26, 2008 Hej Vi besøgte Helen's for første og sidste gang for 3 år siden. Kan slet ikke anbefale maden derfra. Vi har med tiden, ligesom Mc.Kinnell, fundet Abbekås Pizzaria på Idrotsvägen. De kan finde ud af at lave god pizza! og hvidløgsbrød!!! :th2: og velkommen til! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret January 26, 2008 Valantino Og vi er så til Valentino på Kyrkogatan i Skurup. Godt at der er så mange steder at välge imellem :D Pizza Abbekås, er der stadig Mandags lukket `? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ccdj 0 Anmeld indhold Besvaret January 26, 2008 Helen's :sick: IKKE at anbefalelsværdig. Som der allerede er forslået Abbekås, eller en af dem inde i Skurup.er dog ret sikker på at intermezzo er lukket. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret January 26, 2008 Intermezzo Intermezzo er gået konkurs for länge siden. En ny kedelig og dyr er åbney i stedet for. Der er også kommet en ny hvor man også kan sidde og spise i ordentlige lokaler på Kyrkogatan. (Modsat hjörne af lundbergs livs) Helen's :sick: IKKE at anbefalelsværdig. Som der allerede er forslået Abbekås' date=' eller en af dem inde i Skurup.er dog ret sikker på at intermezzo er lukket.[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mc.Kinnell 10 Anmeld indhold Besvaret January 26, 2008 Pizza Abbekås' date=' er der stadig Mandags lukket `?[/quote'] Jeps der er lukket om mandagen. Det skal måske lige nævnes at det også er mulighed for at spise på Abbekås pizza og de har licens til at servere andet en letøl ol. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret January 27, 2008 Måske lidt langt at køre for takeaway, men Byakroen i Blentarp laver god mad også Pizzaer. Man sidder hyggeligt ude om sommeren. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret January 28, 2008 Pizzaboden i Skurup:th2: Den eneste vi har prövet her i byen godt nok... Men har spist der flere gange på de få måneder jeg har väret her end de år jeg boede i Malmö. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret February 1, 2008 Tak for forslag og anbefalinger :th2: Jeg fik nøglerne i går, så jeg kommer til at bruge de muligheder nu Og tusind tak for velkomsten. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mc.Kinnell 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2008 Og velkommen til btw :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites