Jump to content
larsk

Pizza i Skivarp / Skurup

Recommended Posts

Jeg flytter om 10 dage ind vest for Skivarp, og forventer at måtte 'fordre' flyttemændene af med Pizza eller lignende. Jeg kan se på Eniro, at Pizza udvalget er stærkt begrænset i Skivarp og Skurup ( http://gulasidorna.eniro.se/query?what=cs〈=&ax=&search_word=pizza&geo_area=skurup ) Er der nogen der kan sige mig om Helen's i Skivarp er rimelig okay, eller hvilken af de 4 i Skurup, jeg bør køre til ? :surprise:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er jeg ikke nogen ekspert på pizzaer, men jeg har da en mening. Helen's i Skivarp er nok præcis hvad du skriver - "rimelig okay". Selv kører jeg hellere til Pizzaboden i Skurup - ligger på et gadehjørne i nærheden af stationen. Efter at have skrevet mit svar, har jeg opdaget, at Pizzaboden ikke er med på "din" liste :flov: Den ligger på Södergatan i Skurup. På højre side af Södergatan på et hjørne ved den anden vej/gade efter jernbanen. I retning mod syd ... Du kan klikke på en af de andre på listen og bede om mere information "Visa mer" - så kommer der et kort, som du kan blive klogere af ;) Velbekomme - og i øvrigt også velkommen til byen ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Vi besøgte Helen's for første og sidste gang for 3 år siden. Kan slet ikke anbefale maden derfra. Vi har med tiden, ligesom Mc.Kinnell, fundet Abbekås Pizzaria på Idrotsvägen. De kan finde ud af at lave god pizza! og hvidløgsbrød!!! :th2: og velkommen til!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Intermezzo Intermezzo er gået konkurs for länge siden. En ny kedelig og dyr er åbney i stedet for. Der er også kommet en ny hvor man også kan sidde og spise i ordentlige lokaler på Kyrkogatan. (Modsat hjörne af lundbergs livs)

Helen's :sick: :sick: IKKE at anbefalelsværdig. Som der allerede er forslået Abbekås' date=' eller en af dem inde i Skurup.er dog ret sikker på at intermezzo er lukket.[/quote']

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites